Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Bakar

IMG_0901.jpeg

IMG_0902.jpeg

Idag gäller först kyrkvärdsuppdrag, högmässa med dop. I eftermiddag är det fotboll på TV som gäller, Malmö FF mot Djurgården. Finalen i dam-VM hoppar jag över, är nöjd med bronsmedaljerna.
Hej

Det blir fotboll här också idag, först spelar vår förenings A-lag mot Smögen här hemma och efter den matchen ska mitt 14-års lag spela mot Ljungskile, tyvärr ska det regna idag så det lär ju påverka publiken.

Mvh isan lover

Japp om de är max 10cm långa.

Tråkigt men bra att det kollas upp. Bara skriva in sig i LCHF klubben så är snart blodtrycket fixat :)
Tyvärr så är det för många svårt att acceptera detta med koppling till fetma, kostval och blodtryck . LCHF är grymt och går rätt snabbt dessutom, samma som med rökning , "min mormor rökte hon blev 99 år , så hur kan det vara skadligt "

Tyvärr så är det för många svårt att acceptera detta med koppling till fetma, kostval och blodtryck . LCHF är grymt och går rätt snabbt dessutom, samma som med rökning , "min mormor rökte hon blev 99 år , så hur kan det vara skadligt "
Lätt att skära bort med max 10 cm knivar.

Idag skickade min dotter uppe i Vallentuna en bild på ett av mina barnbarn på 14 år med en rejäl blåtira runt ena ögat och diverse andra blessyrer i ansiktet.
Hon hade blivit påhoppad och misshandlad av två andra tjejer.
Och vad hon berättade var det inga Eva eller Karin som var förövarna.
Djävla as som någon uttrycker det :mad::mad:

Idag skickade min dotter uppe i Vallentuna en bild på ett av mina barnbarn på 14 år med en rejäl blåtira runt ena ögat och diverse andra blessyrer i ansiktet.
Hon hade blivit påhoppad och misshandlad av två andra tjejer.
Och vad hon berättade var det inga Eva eller Karin som var förövarna.
Djävla as som någon uttrycker det :mad::mad:
Kom nu ihåg alla människors lika värde :rolleyes:
Fy fan så arg, ledsen och förgrymmad man blir på sådant där skit :mad:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar