Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Underbart över helgen besök av Dansk internationell filmskapare, musikproducent och dokumentär filmare.
Ja ...ja faktiskt, på affärs besök i kombination med bara trevligt. Projekt Watsanaa tar form
Underbart över helgen besök av Dansk internationell filmskapare, musikproducent och dokumentär filmare.
Ja ...ja faktiskt, på affärs besök i kombination med bara trevligt. Projekt Watsanaa tar form
Det blev en trevlig grillafton hos en svensk granne.
6 svenska gubbar och 5 fruar.
Alla boende i samma stadsdel.
Svenskgruppen har minskat under året, två har avlidit, två flyttat till Sverige och en till Nya Zeeland.
En har flyttat hit från en annan del av landet.
Idag blir det nerpackning i Fars lägenhet på äldreboendet tillsammans med syrrorna. Trots att hyran är betald för hela december blir vi tvingade av kommunen att tömma allt senast nästa söndag. Inte lätt när stora möbler måste flyttas / säljas på så kort tid. Tur att lägenheten bara har ett rum så att det inte fick plats med så många saker. Kommunen har ingen empati överhuvudtaget.
Var i Udon två dagar , riktigt roligt med Godis från Sverige samt en hel del ostar, dessa dock inte Svenska , Men fick en Väsgterbotten från en Dansker som kom hit för några veckor sedan. Ahlgrens bilar, både de salta samt tamadan köpte jag . Brie en hel del, Hade en riktig frigolitlåda ,med is med mig
Frugan har tvättat bilen och baklyktan är bytt sen vart på Lotus's Pattaya Nua och ätit, lekt och handlat.
Dit skall jag nog med nästa vecka kolla på julklappar inne i Decathlon som ligger där.
På Onsdag morgon mönstrar jag av, en natt på hotell sen Gbg-Amsterdam-Bangkok på Torsd.
Första resan var så sent som år 2000, fast då vart det Kuala Lumpur och Langkawi, senare vart det Thailand och Filippinerna.
Och flygresan dit är det som nuförtiden avskräcker mig. Annars så, och frugan vill inte heller åka dit!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.