Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag slutade jobbet kl 14.15 idag. Jag inbillade mig i morse att det blir en lugn dag, men jag hade fel. Fullt upp till strax efter kl 14.
Men nu är det långhelg, en julskinka på spisen och en ska jag försöka mig på att laga i ugnen.
Färsen är upplockad i från frysen så i morgon ska vi göra köttbullar på ca 2 kg blandfärs
Skinkan klar,lite tidigt. Men vi bestämde att vi äter julmaten redan imorgon kväll efter jag kommit hem från jobbet.
I år blir det ej så mycket på bordet,lite av det vi mest gillar...
Skinkan klar,lite tidigt. Men vi bestämde att vi äter julmaten redan imorgon kväll efter jag kommit hem från jobbet.
I år blir det ej så mycket på bordet,lite av det vi mest gillar...
Här blir det ingen julskinka i år…..tror jag.
En massa revbensspjäll har jag däremot och frun ville ha gristunga, men jag var lite sent ute och glömde fixa förra gången jag var hemma.
Det blir åtmistone att skotta fram grillen imorgon. Knappt några julklappar i år. Fantasi är inte något som står på mitt CV och ”julklappar” har vi varje månad ändå.
Dottern får lite onödig skräp och hon verkar inte ens komma på något som hon själv vill ha i julklapp.
Jag är ingen konservativ och traditionsbunden människa, så jag är likgiltig inför allt.
Ikväll har jag kollat på Top Gun II. Den har precis släppts på Netflix (swe). Såg den första gången på en Finnair flight hem för typ två år sedan. Bra film även om Top Gun I är bäste för oss ”gamlingar”
Ikväll har jag kollat på Top Gun II. Den har precis släppts på Netflix (swe). Såg den första gången på en Finnair flight hem för typ två år sedan. Bra film även om Top Gun I är bäste för oss ”gamlingar”
Du behöver inte vara spydig. Jag skrev typ vilket inte innebär ett bestämt datum. Du verkar ju ha koll på exakt datum så dela med dig av det istället. Jag såg filmen på ett flyg hem från Thailand end of story. Fan världen är full av prinsessor
Du behöver inte vara spydig. Jag skrev typ vilket inte innebär ett bestämt datum. Du verkar ju ha koll på exakt datum så dela med dig av det istället. Jag såg filmen på ett flyg hem från Thailand end of story. Fan världen är full av prinsessor
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.