Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ungefär hur jag åkte skidor

20250215_204218.webp

Kollade och drog några raka sträck på kartan för att få en uppfattning på ungefär hur långt det blev idag. Så iaf lite mer än 2 mil på skogsskidorna fick jag nog ihop.
Och den fjällnära skogen är otroligt fin.
Hittade bävergnag på några björkar i en jokk och fina tallar som måste vara flera hundra år,på ett foto syns även lokattens spår och någonstans i skogen är tupparna,jag hittade många gropar i snön & spillning efter dom.

20250215_145601.webp

20250215_104554.webp

20250215_131319.webp

20250215_154220.webp

20250215_124057.webp
Jo, just så ...fjällnära skog är ett villkor för överlevnad som för dig och oss andra i skrubben men ska möjligheter att uppleva :)

Jag använder även vinäger vid öroninfektioner så det finnns många användningsområden.

En svagt fuktat trasa med vitvinsvinäger i är bästa sättet att göra ren en laptop med inkl skärmen. Lägg skärmen med baksidan av den ner på ett platt bord och torka försiktigt utan att trycka mot skärmen. Torka sedan av med en ren torr bomullshandduk.

Gjort en @Boa52 Skottat snö :)
OBS! Handskottat med skyffel och inget jäkla fusk med snöslunga som norrlänningar :beer:
Har tyvärr ingen snö att skotta i dag så ingen träning
I går var vi på fest som vanligt högt ljud och flickor som dansade
och sjöng. Deras höft vrickningar var nästan barnförbjudna
men kondis hade dom, körde hårt. Ölen var gratis så mina
2 är kvar, blir vist fest på onsdag och till helgen så ölen hinner
kanske bli gammla

Vakna tidigt fast somnade tidigt med.
Får väl gå ordna lite frukost och måla andra lagret på toan.
Funderar på att åka och lämna in bilen för tvätt innuti och utanpå, såg dom hade sån service inne i stan.
Får jag kanske mina längdskidor idag med, kanske känns ok så kan testa dom till helgen.

Har tyvärr ingen snö att skotta i dag så ingen träning
I går var vi på fest som vanligt högt ljud och flickor som dansade
och sjöng. Deras höft vrickningar var nästan barnförbjudna
men kondis hade dom, körde hårt. Ölen var gratis så mina
2 är kvar, blir vist fest på onsdag och till helgen så ölen hinner
kanske bli gammla
Jasså, ryckte det till i "lillboan" då? ;) :xmas_smiley:

Kollar lite på övervakningskameran från huset i Thailand. Internet dog strax efter att jag for hem i november. Förra veckan fick frugan dit en kompis som har nyckel till huset så att 3bb kunde felsöka. Felet var mellan ”stolpen” och huset och nu funkar det igen. Skall bli kul att ta ut lite möbler och fixa igång moppen. Bara sätta sig med en GT och njuta av lugnet :)

IMG_2593.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar