Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Troligen en gädda eftersom det verkar som att han använder angeldon. Skulle det vara en lax så är ju den knappt ätbar efter att stått i ån över vintern.
Kanske tyckte såg ut som en Lax men jag var långt bort men Ätran är väl känt för Lax annars?
Det är väldigt strömt vatten där, gillar gädda det?

Kanske tyckte såg ut som en Lax men jag var långt bort men Ätran är väl känt för Lax annars?
Det är väldigt strömt vatten där, gillar gädda det?
Jodå det brukar finnas bra med gädda även i strömmande vatten. Jo Ätran är väl känt för sitt laxfiske men då troligen tidig sommar när dom stiger i ån för lek, vandrar oftast ut på hösten igen men det kan ju alltid finnas fisk som stannar över vintern

Jodå det brukar finnas bra med gädda även i strömmande vatten. Jo Ätran är väl känt för sitt laxfiske men då troligen tidig sommar när dom stiger i ån för lek, vandrar oftast ut på hösten igen men det kan ju alltid finnas fisk som stannar över vintern
Ja som sagt var kan vart gädda med, den var lång, såg den bara nån sekund 100m bort.

Frukostdags, vaknar runt 04 varje morgon här men är ju då jag går på skiftet ombord så det är ju min dygnsrytm.
Somnade nog strax innan 21, ingen direkt kvällsmänniska, spelade dator nån timma och ett kapitel i en bok.
Idag kanske det blir att kakla toaletten, sen hade mina skidor kommit med som jag skall hämta, skall bort till Biltema och köpa takräcke och skidhållare.

Transporterar mig
17398586796104395014724650612162.webp

Mötestisdag idag men först biljard under förmiddagen, Lilleman skall följa med. Han skall iväg och provåka rullskridskor i eftermiddag innan innebandyträningen. Det gäller att vara aktiv under sportlovet.

så kan du inte skriva Pan Pan har ju varit fiskare så han vet

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar