Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Sällskap....

20250519.webp

Träffade Audirs2 i dag. Vi åt en välsmakande lunch i Orminge centrum. Vi talade om livet och konstaterade att omvärlden inte var så rolig med krig i. Ukraina och massdöd i Gaza. Vi funderade också över om det skulle vara möjligt att anordna en TS-träff i Stockholm men kom fram till att det skulle bli svårt. Många bor i Thailand och många i provinserna.

Vårt möte blev kortare än planerat eftersom Audirs2 blev tvingad att ta ett kundmöte. Vi ska försöka träffas igen vid något senare tillfälle.

Träffade Audirs2 i dag. Vi åt en välsmakande lunch i Orminge centrum. Vi talade om livet och konstaterade att omvärlden inte var så rolig med krig i. Ukraina och massdöd i Gaza. Vi funderade också över om det skulle vara möjligt att anordna en TS-träff i Stockholm men kom fram till att det skulle bli svårt. Många bor i Thailand och många i provinserna.

Vårt möte blev kortare än planerat eftersom Audirs2 blev tvingad att ta ett kundmöte. Vi ska försöka träffas igen vid något senare tillfälle.
Lördagen den 8 juni är det enThai-träff på ängen nära Globen, Blåsutparken.

Det blir minst 3 från TS, fler från MPR men de flesta är inte aktiva på forum alls.

Grillning, lotterier till förmån för två barnhem i Thailand.

Jag dyker upp och har svetstillbehör till @Audirs2 med mig.

Lördagen den 8 juni är det enThai-träff på ängen nära Globen, Blåsutparken.

Det blir minst 3 från TS, fler från MPR men de flesta är inte aktiva på forum alls.

Grillning, lotterier till förmån för två barnhem i Thailand.

Jag dyker upp och har svetstillbehör till @Audirs2 med mig.
Undrar om Brodern dyker upp eller har han förhinder som vanligt. :)

Fått order att leta larver som käkar upp bladen på en av frugans blombuskar. Några rackare att maskera sig. Fick tag i ett par i alla fall. Jakten får fortsätta.
På tal om gröna kryp så såg frugan en grön orm i mangoträdet/busken, så nu är man lite försiktigt när man hämtar grukostgodiset. Ingen bild på den ännu.
IMG_20250521_115705.webp

IMG_20250521_120552.webp

IMG_20250521_115446.webp

IMG_20250521_120700.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M