Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kompisen tog sig ett kvällsdopp men jag stod över idag :)

20250529_161349.webp

Träslöjdshandboken 2.0 för årskurs nio där finns tips på både smörknivar & pidestaler :D
Ursäkta jag svarar ditt inlägg. Jag är arg på facebook användare lite av ett tonårs kjäbbel. Ska sälja min husvagn och nån förslog lägg ut den på facebook
gratis ok men dom som hör av sej är inte intreserad
av husvagnen utan helt annat, ger dom adressen kom och titta Nä dom vill ha bilder på allt möjligt Face bok i ett nötskal bara leka

Ursäkta jag svarar ditt inlägg. Jag är arg på facebook användare lite av ett tonårs kjäbbel. Ska sälja min husvagn och nån förslog lägg ut den på facebook
av husvagnen utan helt annat, ger dom adressen kom och titta Nä dom vill ha bilder på allt möjligt Face bok i ett nötskal bara leka
Öppna en ny tråd och försök sälja den här.
Jag själv är sugen på att köp en husvagn (billigt)
Men i detta fallet så bor du alldeles för långt bort ifrån mig.
Jag vet inte om blocket och Tradera är seriösa att försöka sälja något?

Blocket känns seriöst som plattform men säljare/köpare kan ju vara av skiftande kvalitet. Blocket har lite tjänster för att åtminstone försöka minska lurendrejeri.

inget är för långt bort för en norrlänning skulle vara kul att du tog över den inte mycket pengar och min
fru skulle nog gilla en resa söderut

Om de bor i Sörlandet är det enklare om du skickar bilder då det är rätt långt att åka och titta. Eller tror du alla bor i glesbyggden?

Jag har 10km till det mesta.
Jag bor på landsbyggden i Thailand med, med bufflar och odlingar runt området och 10km till Pattaya och det mesta.
Hit flyttade jag dock pga billigt och hyfsad närhet till flygplatsen då min mellanlandningsbostad och semesterboende i Sverige.
Hade jag bosatt mig på heltid i Sverige hade jag lagt pengar på det och köpt nåt mitt i Göteborg i närhet av vänner och släkt, då hade jag inte köpt nåt i en skithåla.
Dock börjar jag trivas här, med bil bor jag mellan 4 hyfsade städer som inte tar längre för mig att köra till än en sväng ner till Pattaya beach, jag gillar att köra bil så för mig runt hörnet.
Då blir det mitt i Göteborg nu då.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar