Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ursäkta jag svarar ditt inlägg. Jag är arg på facebook användare lite av ett tonårs kjäbbel. Ska sälja min husvagn och nån förslog lägg ut den på facebook
gratis ok men dom som hör av sej är inte intreserad
av husvagnen utan helt annat, ger dom adressen kom och titta Nä dom vill ha bilder på allt möjligt Face bok i ett nötskal bara leka

Jag förstår dig helt och hållet.
Jag hatar att sälja grejer. Jag ger inte ens bort saker på annons.
Bättre att elda upp skiten

Har fixat till majonäs och hovmästarsås på morgonkulan.
20250531_083659.webp

Kämpar på med björkveden & snart är 2 lass sågat och kluven. Har nu gjort om hundgården till vedbod och ska bygga ett enkelt tak över den..
Blir sedan att hämta 2 lass till och efter det får det nog räcka,fint att få ta lite extra då jag fick den gratis :)) Är ju en hel del jobb men veden värmer väldigt många gånger innan den hamnar i spisen :)

20250531_110359.webp

20250531_121633.webp

Hämtat ett lass till med ved & mera finns kvar,nu när jag kom hem så var köket fullt med glada thailändskor..
Idag ska dom lära sig baka Budapest tårta och är en av dessa damer som är läraren till dom andra :)
Jag och hunden tar nog en längre cykeltur och kommer förhoppningsvis tillbaka senare & hoppas att det blivit över nåt till oss..

IMG-20250601-WA0006.webp

20250601_122209.webp

Hämtat ett lass till med ved & mera finns kvar,nu när jag kom hem så var köket fullt med glada thailändskor..
Idag ska dom lära sig baka Budapest tårta och är en av dessa damer som är läraren till dom andra :)
Jag och hunden tar nog en längre cykeltur och kommer förhoppningsvis tillbaka senare & hoppas att det blivit över nåt till oss..

IMG-20250601-WA0006.webp

20250601_122209.webp
Blev det inget över till dig så är det ett tecken på att du missat något riktigt gott.
Önskar att frugan kunde göra Budapest bakelser. De är min favorit bakelse, finns bara en riktigt god Tiramisu bakelse som slår den. Men kvaliten på Tiramisu brukar vara så skiftande att en Budapest ofta är godare.
Låter jag lite avundsjuk på dig, så är det för att just nu blev jag väldigt sugen på en Budapestbakelse.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K