Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ett tips är att strunta i de där fabriksbetena (typ pellets), de funkar dåligt.
Försök få tag i vitfisk (mört, brax eller liknande (inte abborre)) och beta rikligt, det funkar bäst.
Visst är det så men jag skattar mig ändå som lycklig som klarat mig så pass länge. Andra stackare tvingas ju gå genom livet med en hjärna som var obotligt felprogrammerade redan från start.
Har sett "morgondagens" jobb så jag ringde upp min jobbarkompis "Krilla" (20 år, i glasmästeri branschen), och talade om att jag är påväg ut till Värmdö, med första jobbet på flaket.
Sitter på ett tåg från Göteborg mot Malmö och just nu står vi strax norr om Varberg och kommer ingen stans p.g.a en olycka inne i Varberg tydligen. Oklart när tågen kan börja rulla igen.
Sitter på ett tåg från Göteborg mot Malmö och just nu står vi strax norr om Varberg och kommer ingen stans p.g.a en olycka inne i Varberg tydligen. Oklart när tågen kan börja rulla igen.
Jag tar en GT och tittar på Youtube och plötsligt dyker denna video upp. Lite nostalgisk känsla. Det mest intressanta och utmanande projektet jag har jobbat i.
Det var enkelt så det klarar han själv nu, Borås resecentrum låg precis vid skolan så bussen vänder där, så han tar sig hem själv.
Och frugan tog bilen idag och körde yngste till skolan.
Så då räknar jag med sovmorgon resten av ledigheten 5555555 in my dreams
Men skönt slippa köra till Borås morgon och eftermiddag, tid som jag kan lägga på tvättstugan.
Har sett "morgondagens" jobb så jag ringde upp min jobbarkompis "Krilla" (20 år, i glasmästeri branschen), och talade om att jag är påväg ut till Värmdö, med första jobbet på flaket.
Tillbaka hemma nu efter ett uppdrag åt kommunen,det hade setts en räv med skabb som inte alls var rädd.
Lyckades hitta igen den och fick avsluta lidandet och förhindra vidare smitta från just den räven.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.