Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Väntar på ett tåg

IMG_20250828_135207.webp

Funderar på om jag skall ta mig in till min bank, Polaren som nu är i Sverige blev igår uppringd av BBK Chaiyaphum , Om du inte kommer in ASAP så fryser vi ditt konto, Men jag är i Sverige upplystehan om , det bryr vi oss inte i blev han upplyst om. Thailand är duktiga på att uppmuntra Expats att stanna i Thailand, Mängder med konton lär ha blivit låsta i turistområden. Någon här som haft problem så här långt? Själv tänker jag "stämma i bäcken " Ta mitt nya pass samt husbok mm och köra in till min bank , bara 3 mil så kan nog vara väl investerad tid

Funderar på om jag skall ta mig in till min bank, Polaren som nu är i Sverige blev igår uppringd av BBK Chaiyaphum , Om du inte kommer in ASAP så fryser vi ditt konto, Men jag är i Sverige upplystehan om , det bryr vi oss inte i blev han upplyst om. Thailand är duktiga på att uppmuntra Expats att stanna i Thailand, Mängder med konton lär ha blivit låsta i turistområden. Någon här som haft problem så här långt? Själv tänker jag "stämma i bäcken " Ta mitt nya pass samt husbok mm och köra in till min bank , bara 3 mil så kan nog vara väl investerad tid
Inaktiva konton och konton med lågt saldo kan sägas upp.

Inget nytt.
5k bör räcka.
Det måste täcka årsavgiften för kontot.

Skall åka och handla mat inför helgen, funderar på om man skall svänga förbi och köpa en vinare med, har ju vart alkoholfritt sen man kom hem.
Tänkt jag skall åka och köpa en mountainbike med, finns ju en del cykelterängspår här.
Kanske en el, kanske kul att köra offroad med ;)
Inte bara jobba på huset.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar