Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Fått signerat kontrakt på condon idag så nu slipper vi skicka pengar åt det hållet, hus och bil betalas av hyrorna.
Får se om flyger ner runt påsk och säljer bilen, då har båda barnen ledigt och har inget hus man måste fixa och tömma samtidigt.

11km på cykeln i terräng idag.
Var lite halt.

20251021_114846.webp

20251021_114839.webp

20251021_114619.webp

20251021_114603.webp

Passerade ett flygmuseum idag.

PXL_20251021_092717515.MP.webp

Vintern kryper närmare så i eftermiddag skall vinterdäcken på bilen, sommarsulorna får överta platsen på hotellet. Jag har dubbfria däck så behöver inte tänka på tiden.
Här blir det vinterdäck på efter helgen för har dubbdäck och det får jag inte köra med i Danmark, åker mot Legoland Lördag morgon.
Har haft fler nätter med - än + dom sista veckorna men idag vart det + och regn.

Idag kommer elektrikern och gör klart sitt så jag kan börja sätta upp det jag fått av köket.
Men först med sonen till tandläkaren på sådan okristlig tid som 07:15.

20251022_054127.webp
Får väl hoppas att IKEA är snabbare med din leverans än med syrrans kök.

Det här skrev hon på facebook.

27 mars 2025 beställde jag 28 st nya köksluckor och lådfronter på Ikea, varav 8 st inte fanns i lager, fick uppgift på att det skulle ta upp till fyra veckor innan dom fanns i lager igen, i aug kom 7 st luckor och idag har jag fått ett mejl på att jag kunde beställa sista luckan. Heja Ikea det tog bara 7 mån att färdigställa köket.

Sitter å scrollar på mobilen, efter fått ett felmeddelande på skärmen i bilen.
Som talade om att bromsarna måste kontrolleras, så nu sitter man fast på Mercedes i Akalla.

@JBK.Ltd. :monkey:

Tillbaka igen hos Mercedes i Kista/Akalla!

IMG_20251022_152752.webp

Arbetskollega dök upp på Mercedes för att göra en "B" service, nu, väntar hon på att bli upphämtad.
Och jag får nya backar monterade, men jag väntar istället för de sa att det kan ta 1,5 - 2 tim. , personligen är ju jag definitivt inte någon typ av brådska.

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:
Hej

Var på sjön med grannen idag och det blev bara 9 humrar med hem, men vi fick många romhonor och såna som var för små, i en tina var det 4 humrar men ingen gick att ta med hem.

Imorhon bär det av till Åhus med humrar och vi stannar en natt hos bekanta där, sen blir det rökt ål tillbaka med hem.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar