Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Fullmåne ikväll

Ab5asxUt.webp

-IdxhnUe.webp
Ser ut som fullmage också :D

Tänk så rätt du har! Jag njuter i fulla drag efter 5 år i detta yrket. Så gott att bara göra det man tycker är roligt och intressant.
Försökte lägga in en tråd om varför vi i europa pratar så olika engelska, lyssnade på rvå damer från skidskytte frabsyska och finskan
fatta noll men till svar fick jag det finns redan, nä inte det jag ville så det gick inte

Vad svamlar du om egentligen????
ge f*n i dunken nu och gå på sängen.
Nu har jag inte druckit mera än mitt kallkjäll vatten men att du inte förstår är vanligt, läs sakta och försiktigt så kanske
så polleten rammlar ner, kanske Du läser här hela tiden så då måste du läst att jag kan inte dricka öl nu, medicin

Nä inte bara han utan många här på forumet har svårt att förstå vad du skriver och menar. Du kan kanske inte rå för det men tror att om du kanske försöker anstränga dig lite så kanske det blir lättare att förstå.
Nu är det som Arvid skrev om vad man gjort men eran fantasi och läsförstålse är skit, lämnar jag ett komma tecken
på ca 5 ord skiter det sej för er

Den där Alvar kommer ju verkligen att bli något mycket stort inom svensk skidåkning.
Speciellt med det namnet, det osar ju blöt raggsocka lång väg.
Helt i klass med namn som Sixten, Assar och Gunde.

Nu har jag inte druckit mera än mitt kallkjäll vatten men att du inte förstår är vanligt, läs sakta och försiktigt så kanske
så polleten rammlar ner, kanske Du läser här hela tiden så då måste du läst att jag kan inte dricka öl nu, medicin
Du har det bra och en fantastisk medicin.

Bli berusad varje fredag på vatten från din egen kallkälla ;) :beer:

Du har inte funderat på att sälja ditt vatten?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K