Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag var också ute en sväng med bilen, bl a till Gröna skylten där glögg inhandlades. Det blev en tur till biltvätten också så nu är den vit igen, så länge det nu varar.
Försökte lägga in en tråd om varför vi i europa pratar så olika engelska, lyssnade på rvå damer från skidskytte frabsyska och finskan
fatta noll men till svar fick jag det finns redan, nä inte det jag ville så det gick inte
Försökte lägga in en tråd om varför vi i europa pratar så olika engelska, lyssnade på rvå damer från skidskytte frabsyska och finskan
fatta noll men till svar fick jag det finns redan, nä inte det jag ville så det gick inte
Nu har jag inte druckit mera än mitt kallkjäll vatten men att du inte förstår är vanligt, läs sakta och försiktigt så kanske
så polleten rammlar ner, kanske Du läser här hela tiden så då måste du läst att jag kan inte dricka öl nu, medicin
Nu har jag inte druckit mera än mitt kallkjäll vatten men att du inte förstår är vanligt, läs sakta och försiktigt så kanske
så polleten rammlar ner, kanske Du läser här hela tiden så då måste du läst att jag kan inte dricka öl nu, medicin
Nä inte bara han utan många här på forumet har svårt att förstå vad du skriver och menar. Du kan kanske inte rå för det men tror att om du kanske försöker anstränga dig lite så kanske det blir lättare att förstå.
Nä inte bara han utan många här på forumet har svårt att förstå vad du skriver och menar. Du kan kanske inte rå för det men tror att om du kanske försöker anstränga dig lite så kanske det blir lättare att förstå.
Den där Alvar kommer ju verkligen att bli något mycket stort inom svensk skidåkning.
Speciellt med det namnet, det osar ju blöt raggsocka lång väg.
Helt i klass med namn som Sixten, Assar och Gunde.
Tar igen mig just nu efter 6km löpning,idag gick det tungt & tror det kan vara sviterna efter kvällen med thaigubbarna
Blir inga fler öl den här veckan har jag bestämt, nu några glas vatten och ett dopp i poolen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.