Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Blev en dag senare med avmönstring, skulle igentligen haft handover nu och åkt till flygplatsen men blir imorrn istället.
Har jag 3 dagar på mig att riva ut andra halvan av köket och sätta nytt innan elektrikern kommer på Måndag morgon och kopplar induktionshällen.
Sen blir det julpynt, julstök, matlagning och bakning ;)
Tyvvär ingen snö hemma så får bli cykling istället.
Har sett en Askeladden till bra vinterpris men frugan var inte med på båt, No!

Hej

Ligger vid poolen och slappar.

20251210_134120.webp

Mvh isan lover

Hur funkar det med dom där platserna där dom har grindarna framför. Får man stå där gratis om man har en lite finare bil eller hur funkar det?
Räcker inte med finare bil. Tex CLSen kostar mer än Mustangen men den får inte stå där. Nu e vi ju bundis med vakten och min CLS känns igen på långt avstånd så hon låter oss stå på priveleged member , the 1 card, platserna. Kostar ingen men vi driksar jämt. Hon kommer som ett skott när hon ser oss

Dörrarna är mycket större än hos vanliga bilar vi får problem att stå på vanlig plats där det e trångt

Räcker inte med finare bil. Tex CLSen kostar mer än Mustangen men den får inte stå där. Nu e vi ju bundis med vakten och min CLS känns igen på långt avstånd så hon låter oss stå på priveleged member , the 1 card, platserna. Kostar ingen men vi driksar jämt. Hon kommer som ett skott när hon ser oss

Dörrarna är mycket större än hos vanliga bilar vi får problem att stå på vanlig plats där det e trångt
Ja jag misstänkte att det var lite mer uppseendeväckande bilar som får stå där. Lite som utan för utanför kansinon i Monte Carlo men där duger det nog inte med mustangen för att få stå framför entrén. :)

Och nu, gör jag det här!.

IMG_20251210_100143.webp

En sęxa Laphroaig med isvatten och en Eriksbergare.
Och wirren satt sig som en "Fläskläpp", nu, är det bara att njuta för om ca. elva(11)tim. står jag och hemmamark och kramar om fru å dottern igen.
Tid har jag på ARN, för de öppnar inte "Boskapsvagn" förrän kl. 12:20...

@JBK.Ltd.

I påsen ligger det en "Tullamoore Dew", måste för tusan få ihop morgon kaffet på nått sätt, med eller utan, för jag får aldrig behålla hela flaskan själv, älsklingen har en förmåga att ge "Bort" saker som hon inte betalat för själv..

IMG_20251210_112316.webp

Med mellan landningar så får du en "låst" påse, men med direkt flyg så finns möjligheten att öppna flaskan på vägen ner, de stängde tusan i mig inte påsen!.

@JBK.Ltd.

Ja jag misstänkte att det var lite mer uppseendeväckande bilar som får stå där. Lite som utan för utanför kansinon i Monte Carlo men där duger det nog inte med mustangen för att få stå framför entrén. :)
Nä finns alltid nån fräckare. Brukar stå framför Novotel Soi Nana med. Bara den som får stå där haha

Hej

Ligger vid poolen och slappar.

20251210_134120.webp

Mvh isan lover
Där har jag legat många ggr, en gång var jag ute själv vid polen och drack em öl, ftam kom sn gj snygg dam ,dålig engelska men
hon skulle sjunga där på kvällen, hon var intreserad men kyparen tala om för henne arr jag hade en fru, skit vilken vändning det
blev ok jag var inte intreserad av nått snesteg bara prata och lyssna. Var och lyssna senare på kvällen när hon sjöng, jätte bra

Där har jag legat många ggr, en gång var jag ute själv vid polen och drack em öl, ftam kom sn gj snygg dam ,dålig engelska men
hon skulle sjunga där på kvällen, hon var intreserad men kyparen tala om för henne arr jag hade en fru, skit vilken vändning det
blev ok jag var inte intreserad av nått snesteg bara prata och lyssna. Var och lyssna senare på kvällen när hon sjöng, jätte bra
Glömde hon var från Kambodja dj snygg. Sett på nyheterna idag det måste vara nått konstigt vad vissa människor gör. En dam
förgiftar sina kompisar på akuten i Uppsala huva. en skiddåkare dog i pisten när han åkte i Åte,vad händer dom anklagar arrangörerna
va fan jag ställer mej själv på skidorna vad ska dom gjöra alcko koll eller test om dom kan åka utför. Sen dom 4 nassarna som
öveklagar dommen när dom slog när försvarslösa män vem bet för det tror ni

Har just kollat igenom utbudet i taxfree för vår resa i januari. (Gran canaria)
Blir div alkohol och cigaretter. Kompisen vill ta en stänkare ibland.
Jag handlar bara för att ge bort när vi kommer hem.

Nu när desserten är avklarad så kan jag lätta på flugan och maggördeln.
Piggvaren var perfekt tillagad och servisen klanderfri, men Kronprinsessans klänning verkade märkligt stel.
Jag tror att jag "Hoppar" dansen och går ut och lättar mig lite i Riddarfjärden.

Glömde hon var från Kambodja dj snygg. Sett på nyheterna idag det måste vara nått konstigt vad vissa människor gör. En dam
förgiftar sina kompisar på akuten i Uppsala huva. en skiddåkare dog i pisten när han åkte i Åte,vad händer dom anklagar arrangörerna
va fan jag ställer mej själv på skidorna vad ska dom gjöra alcko koll eller test om dom kan åka utför. Sen dom 4 nassarna som
öveklagar dommen när dom slog när försvarslösa män vem bet för det tro
Mera brännvin ! BET, ÅTE

Senast ändrad:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar