Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

I värt lilla förortscentrum finns det fåglar som är trevliga att titta på. En är en svart svan, som jag inte sett på andra platser. Har sagt till den att hålla sig i pölen och inte ekonomin.

Bifogar också ett kort på julgranen.

IMG_0741.webp

IMG_0740.webp
Svarta svanar härstammar från Australien och har varit populära i parker i hela världen.

Sedvanlig tisdag idag, det blir inte mycket tid hemma ens ikväll. Vi börjar med biljard ett par timmar.
Skit väder ute, plusgrader och slask av den lilla snön som kommit. Har på morgon som vanligt kört min fru kl 05,50
till bussen, mörkt ock dimma man ser förb dåligt. Tittat på förädarna på Tv när jag åt lunch sen stöttade jag upp taket
på växthuset, bräda under nocken med 2 stöttor har även gjort plats och parkerat peugoten för vintern, åker på skroten
till våren skall plocka ur den och demont extraljusen, i eftermiddag ska även kolla och rensa så snöslungan går
fritt överallt, inget skrot på backen ska även provstarta den blev inget jobb på den i sommras. När man går runt ute
så hittar man alltid mera jobb så dagen blir nog för kort innan det blir mörkt

Provade plankstek på Beefeeter och det var bra.

Svägerskan till vänster och till höger killen som kommer ta över butiken när vi flyttar till USA... om det nu blir av.. :)

Skitkul när han dyker upp med denna tshirt som hans fru köpt åt honom. Skitkul när jag förklarar vad som står på. Whiite Dudes for Harris. Fick förklara lite om hennes VP med som satte upp tampongautomater på herrarnas toaletter. Han vågade knappt ha på sig tröjan efter det, var rädd att bli utskrattad haha

Messenger_creation_82A7BAEE-3509-4261-B9A9-7A101458F618.webp

Provade plankstek på Beefeeter och det var bra.

Svägerskan till vänster och till höger killen som kommer ta över butiken när vi flyttar till USA... om det nu blir av.. :)

Skitkul när han dyker upp med denna tshirt som hans fru köpt åt honom. Skitkul när jag förklarar vad som står på. Whiite Dudes for Harris. Fick förklara lite om hennes VP med som satte upp tampongautomater på herrarnas toaletter. Han vågade knappt ha på sig tröjan efter det, var rädd att bli utskrattad haha

Messenger_creation_82A7BAEE-3509-4261-B9A9-7A101458F618.webp
Åkar "planka" o ala cart'e...planka:p

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7