Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Börjar väl dagen med en……

IMG_6527.webp

Testade flytta soffan för den blockerade ju ett element som den stod innan.
Skulle kollat upp med inte bara ner.
Redan slått i huvudet 2 gånger.
Jaja jag får kolla på det sen, tänkte pga värme.
Men nu hämta sonen, sen återvinningstation med pappperskartonger och en sväng till falköping.

20260220_125330.webp

20260220_125315.webp

Köpte värmeloggs/träbricketter på Jem & Fix, var 10kr billigare, samma vikt och effekt, 59,90 för en förpackning och har för oss hållt lika länge som en 40l säck ved.
Får se, inte testat deras innan, nu till Byggmax och köpa några säckar ved, inte riktigt nöjd med det jag fick hemlevererat.

20260220_153108.webp

Köpte värmeloggs/träbricketter på Jem & Fix, var 10kr billigare, samma vikt och effekt, 59,90 för en förpackning och har för oss hållt lika länge som en 40l säck ved.
Får se, inte testat deras innan, nu till Byggmax och köpa några säckar ved, inte riktigt nöjd med det jag fick hemlevererat.

20260220_153108.webp
När jag eldade loggs så brukade jag blanda med ved. Tyckte det brann trevligare/bättre

Tja fullt upp med bogserbåtarna 3 till 4 st igång känns ganska ok att man kan sitta i Khao lak och runda det här ifrån, eller det sköter sig bra utan jag lägger mig i.
Åka båt är jag inte så mycket för längre, får ägna mig åt underhåll när jag kommer hem.
Riktig is vinter i år är det så båtarna får slita är säker nån is kvar då jag kommer hem den 20 Mars.

dr.webp

is bryt.webp

vickan.webp

srafhällan.webp

ae.webp

Satte kaffet i vrångstrupen när jag lyssnar på Ring så spelar vi. Håkan Hellström har fullständigt massakrerat den fina "Visa vid vindens ängar". Det blev till att sänka volymen till minimum. Jag förstår inte hur man kan önska oljudet, det skär som knivar i öronen. :eek::thumbsdown:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K