Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fantastic news var att jag kommer inte lägga ut huset på allmän försäljning utan vi kommer hålla det och ge dom möjlighet att ordna det finansiella, kostar oss inget ändå för tillfället och dom kommer få bo där tills dom får klartecken och vi säljer inte till någon annan och kör ut dom om dom inte säger vi vill inte köpa.
Fantastic news var att jag kommer inte lägga ut huset på allmän försäljning utan vi kommer hålla det och ge dom möjlighet att ordna det finansiella, kostar oss inget ändå för tillfället och dom kommer få bo där tills dom får klartecken och vi säljer inte till någon annan och kör ut dom om dom inte säger vi vill inte köpa.
Fuengirola el rengo, ställplats nere vid Malaga kommun och rätt trevligt där. Var ju där under nyår för par år sen och katolska jul för par år sen.
Där dom parkerar husbilen och bor under vintern och cykelavstånd ner till centrum Fuengirola och stranden.
Tisdag med aktiviteter som vanligt idag och imorgon skall vi hämta Lillemans nyinköpta cykel. Det blev en 7-växlad sak så jag sa till honom att nu kan han komma snabbt hem från skolan och jobba med sina läxor. Glädjen avbröts direkt för en kort stund.
Satan i gatan!!! Blev avstulen plånboken med ca: 3500 bath samt bankomatkortet på en bathbuss för en timme sen. Har hänt förr för snart 10 år sen men denna gång kunde jag inte skylla på att jag var full. Nåja, har varit på banken och spärrat det gamla kortet och fått mig ett nytt, shit happens! Vet i alla fall två stycken på forumet som gläds över detta. 555
Satan i gatan!!! Blev avstulen plånboken med ca: 3500 bath samt bankomatkortet på en bathbuss för en timme sen. Har hänt förr för snart 10 år sen men denna gång kunde jag inte skylla på att jag var full. Nåja, har varit på banken och spärrat det gamla kortet och fått mig ett nytt, shit happens! Vet i alla fall två stycken på forumet som gläds över detta. 555
Det är Räven och Pfefe jag åsyfrar. Den senare lägger så gott som alltid till en skrattemoj som enda kommentar till mina inlägg så varför skulle han inte göra det även nu? Att Räven gläds är väl mer eller mindre uppenbart om man hängt med i hans kommentarer till mina inlägg på forumet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.