Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Blev Borås istället, fann en butik nära sonens skola.

20260227_145231.webp

20260227_145225.webp

Kollen vid Hyllie har jag sett ett flertal gånger när jag åkt tåg men då brukar dom mestadels bara kolla pass etc så det verkar mest vara gränskontroll för att se att inte folk tar sig in i Sverige från andra EU-länder via tåget (vilket verkar vara vanligaste vägen in i Sverige idag)

Dom har väldigt kort tid på sig medans tåget gör ett kort stopp på några minuter så dom hinner av igen innan tåget rullar vidare
Var full koll från Hyllie , Kommer inte ihåg om det var till Triangeln eller central. Men full koll var det .

Fyllt i TDAC klart och nu ska vi in till city för en lunch med fruns gamla och unga arbetskamrater och vänner.
Något som ingår i min äktenskapliga plikt. ;)

Uuusch, ärligt, släng ut plasten, släng ut tv bänken, släng ut mini tv:n.
Förfan du är svinrik och möblerar som studentungkarl!!!!
Det är ju inte mitt hus längre så jag lägger inte en spänn här. Älskar det här huset och har massa idéer om vad jag vill göra men lånar det bara. Kanske köper mig en lägenhet i framtiden och då blir det annat

Det är ju inte mitt hus längre så jag lägger inte en spänn här. Älskar det här huset och har massa idéer om vad jag vill göra men lånar det bara. Kanske köper mig en lägenhet i framtiden och då blir det annat
Det förstår jag, var bara så stelt det såg ut och plashyllorna i hörnet.
Sett att du har bättre smak än det.
Bordet var snyggt dock.
Sen blir ju inte alltid hel prydligt bästa heller.
Kom ihåg när jag hade lägenhet på smögen och bäste polaren var granne.
Mitt var renligare och prydligare men skrämde mer bort folk, statiskt och tråkigt deras var hemtreviligare.

Det förstår jag, var bara så stelt det såg ut och plashyllorna i hörnet.
Sett att du har bättre smak än det.
Bordet var snyggt dock.
Sen blir ju inte alltid hel prydligt bästa heller.
Kom ihåg när jag hade lägenhet på smögen och bäste polaren var granne.
Alla/vi satt alltid där, mitt var renligare och prydligare men skrämde mer bort folk, statiskt och tråkigt deras var hemtreviligare.
Ärligt talat kan jag bo ganska spartanskt och har inga stora behov av ett ”lyxigt” hem men håller med dig att det är lite väl tråkig inredning här. Likadant utanför där det saknas klinkers, snyggt undertak, belysning, ordnade uteplatser mm. Finns hur mycket som helst att göra men det är exfruns nu så hon bestämmer. Som exempel när jag föreslog till henne att köpa en högtryckstvätt så kunde jag snygga till och ta bort en massa svartmögel så var det en för dyr investering. Då förstår du hur mycket hon vill satsa.

Ärligt talat kan jag bo ganska spartanskt och har inga stora behov av ett ”lyxigt” hem men håller med dig att det är lite väl tråkig inredning här. Likadant utanför där det saknas klinkers, snyggt undertak, belysning, ordnade uteplatser mm. Finns hur mycket som helst att göra men det är exfruns nu så hon bestämmer. Som exempel när jag föreslog till henne att köpa en högtryckstvätt så kunde jag snygga till och ta bort en massa svartmögel så var det en för dyr investering. Då förstår du hur mycket hon vill satsa.
Självklart skall du inte lägga en krona på frugans, inte ditt ansvar.
Men undertak i huset det betalade jag extra för och nästan lika dyrt som tak bygget.
Men byggde runt huset och när jag gick till car port och hämta ut min Ford skulle jag göra det i stil, blev nöjd med hela det innertak bygget.
Saknar mi pickup såååå, fan om kunde få den till Sverige.
Skickat förfrågan nu gällande athorney of journey, så jag slipper hänga på.

20250714_171902.webp

20250708_113640.webp

20250714_153924.webp

Men skit samma vi nyttjar inget längre, bara bli av med bilen igentligen, men problemet är jag, jag vill inte, har ingen lust, betalar hellre för tillfället än åker ner.
Har bara 0 lust dra till Thailand och jag gör inget jag inte har lust med för tillfället om inte akut.
Nu håller jag på i Sverige och dom ägodelarna får bara flyta på.
Kostnaderna där nere är sköter sig själva.

Frugan hennes del i bank tecknad så har hon huskuld vilken nästan avbetald.
50 cashades från mig.
Hennes månads betalningar täck av hyresgäst och min pickup i mitt namn med hyresgäst i condon.
I love my car and thats I had a problem to sell it, I said will not go down, then I keep it.
Loose but now my wife and kids fly down a use it.

20250708_113640.webp

Frugan hennes del i bank tecknad så har hon huskuld vilken nästan avbetald.
50 cashades från mig.
Hennes månads betalningar täck av hyresgäst och min pickup i mitt namn med hyresgäst i condon.
I love my car and thats I had a problem to sell it, I said will not go down, then I keep it.
Loose but now my wife and kids fly down a use it.

20250708_113640.webp
Häftigaste bil jag haft, gör den inte mer värd men vad jag skulle vilja ha den här.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K