Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag menade naturligtvis dina inlägg som du översvämmar forumet med när du supit till. Om nån unge på skolan där dina barn går får nys om dom så blir det nog inte så roligt för dina barn misstänker jag.
Jag har översvämmatt forumet med inlägg sen ungefär kl 22:00 igår och nu sitter och svarar på skit från dig.
Så ja jag var full 22:00 igår kväll svensk tid när mina barn sov och nu sitter och försvarar mig från påhopp från dig.

Jag har översvämmatt forumet med inlägg sen ungefär kl 22:00 igår och nu sitter och svarar på skit från dig.
Så ja jag var full 22:00 igår kväll svensk tid när mina barn sov och nu sitter och försvarar mig från påhopp från dig.
Äh, lägg ner nu.

@Fritz har inte fel, men det är din business. Och det här forumet är definitivt inte nåt behandlingshem.

Sen borde du självklart sluta dricka. Du kan inte hantera det, och blir ett otrevligt arsle när du har en episod.
Och bara för att du schemalägger dina fyllor till när andra sover, är de nog inte så hemliga som du tror.

Men nu kommer ju topplocket gå igen, vilket bara visar på dina problem. Lös dem, men gärna utan att det går ut över andra. Det finns mkt hjälp att få.

Nu sätter jag på mig skyddsutrustningen.......

Du fattar tydligen inte :( Det kan ju finnas nån människa i din by eller i närheten som har nåt barn i samma skola som dina och visar för ungen hur det ser ut på Thaisnack när du drar igång.

Du fattar tydligen inte :( Det kan ju finnas nån människa i din by eller i närheten som har nåt barn i samma skola som dina och visar för ungen hur det ser ut på Thaisnack när du drar igång.
förstod precis det, men tror risken är lika liten som om din styvsons vänner skulle logga in på Thaisnack och se vem du är, hopplös kommunist hatad av alla.
% större risk för dig tror jag att din styvson skall få reda på hur många som hatar dig än att jag som är ute dagligen och har daglig kontakt med lärare och fritids på vardagar.
Att jag har åsikt och ogillar kommunist svin som dig är inte ett brott.

Senast redigerad av en moderator:
Att vi sen åkte till bolaget och handlade igår jag och frugan.
När man såg på inköpet så verkar vi ligga under.
Men ja du @Fritz ogillar dig gör jag och kommer alltid göra.

Sen tänker du på familjecentralen individ-omsorg så har vi varit där pga äldste sonens pappa och vi har tillbringat några timmar ihop. Vi kom väldigt om man inte säger jätte bra överens och trevligt.
Att jag beter mig på ett forum påverkar inte det överhuvudtaget.

Senast redigerad av en moderator:
Eftersom jag bor i en raggar/sd majoritet kommun så var inte min största orolighet hur dom skulle ta mig på thaisnack precis när jag kom hit med en invandrarfamilj.
Var inte iofs orolig för nåt this is my life och min familj går det bra för.

Nu räcker det med detta tjafs! Sluta tjata på @Fritz , det finns en ignorerafunktion som kan användas. Om inte blir det varning!
Vadå sluta tjata på den idioten, stäng av mig för alltid istället då för han har vart på mig med emoji som han anklagar andra för sen han dök upp från MPR.
Kommer inte sluta för äcklar mig på den bråkmakaren så stäng av mig helt från forumet istället, sålänge ett sånt svin som anklagar mig kommer jag svara. Och kommer aldrig komma tillbaks om ett sånt svin får bestämma.

Vadå sluta tjata på den idioten, stäng av mig för alltid istället då för han har vart på mig med emoji som han anklagar andra för sen han dök upp från MPR.
Kommer inte sluta för äcklar mig på den bråkmakaren så stäng av mig helt från forumet istället, sålänge ett sånt svin som anklagar mig kommer jag svara. Och kommer aldrig komma tillbaks om ett sånt svin får bestämma.
Kunde räcka med en schemalagd avstängning från fredag kväll till söndag kväll.

Skit samma.
Blir för mycket ändå, har annat för mig än käfta med äckliga korkade kommunister, ooooh vad förbannad jag är på kommunisten när han drog in mina barn och familj i det här.

I torsdags kväll var vi och besökte Ban Chang och hade en bra kväll

att.2edNqzL3lV1XPK4Rm6Ch3pwmxSSzgmgpfmit4ZF1mDE.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7