Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag har varit på ett känt företag som säljer reservdelar till bilar. Där inhandlades torkarblad till bakrutan till priset av 167 kr. Undrar just vad ett sådant kostar på Volkswagen. Lika bra att ha allt i toppskick, besiktning nästa vecka.

Jag har varit på ett känt företag som säljer reservdelar till bilar. Där inhandlades torkarblad till bakrutan till priset av 167 kr. Undrar just vad ett sådant kostar på Volkswagen. Lika bra att ha allt i toppskick, besiktning nästa vecka.
Har har en Volvo XC 60 och dom torkarbladen är normalt dyra men på senare år erbjuder dom byte av gummit runt om till priser av några hundringar. Så jag byter dom vid en årliga servicen.

Bagagerem är inte bra. Vi hade en väska som vi använde rem på. Remmen måste ha fastnat någonstans och spännet tryckte ett hål i väskan.
Använder alltid 2 såna här spännband till varje väska.

1773150080848.webp

Jag börjar fundera på vad ni har för slags väskor...?
Billig väska från Big-C, typ 600thb, i kabinstorlek men jag checkar ändå alltid in den då jag oftast har något i väskan som man inte får ha i handbagaget dessutom slipper jag rulla runt den på flygplatsen. Plastar in gör jag aldrig men låser kodlåset så att dragkedjan inte skall gå upp.

Har haft såna remmar runt väskorna i 23 år ingen som klagat på det, du fantiserar som vanligt
Det har hänt mycket på 23 år inom flygbranschen.
Nu går väskorna i 10 m per sekund på banden och sorteras automatiskt mot när dom drogs på kärror ut till planen och handlastades för 23 år sedan.

Tar rejäl frulle och strax ut & köra upp skotern på släpvagnen för idag blir det en fisketur med pensionärerna. Vi utgår från Nikkaloukta och kör söderut. Hoppas på bra fiske och en fin tur med bra väder,vaknade till ca 10 minus kl 05.30 men enligt prognos så ska det hamna runt nollan mitt på dagen.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K