Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

De sköna är, okej förutom det grammatiska, så har han talat med EN amerikan och då åker de flesta män till Thailand för bom bom. Hur många män åker årligen till Thailand? En amerikan på alla dessa män kan knappast bli ”de flesta” men kanske blir det i Boas värld :rolleyes:

Vi får hoppas att jänkaren kunde prata riktigt bra svenska. Annars är det stor risk att missförstånd har uppstått.

Det som skrämmer mig mest är att ni lägger så mycket tid på boa ormen.
Jo men svårt att låta bli när han ofta kommer med felaktiga påståenden. Som i detta fallet fick jag höra att jag sagt och påstått saker jag aldrig gjort. Man blir då ganska irriterad. Vet att jag kan ha lite ”annorlunda” tankar om saker och ting men jag står för det jag skriver men när någon påstår att jag sagt saker jag sagt när jag faktiskt inte gjort det så kan jag inte låta det gå vara utan motstånd.

Det gör vi, skål.

20260401_193348.webp

Men jäklar så bra det blev. Gjorde ju en Chimichurri förra helgen som jag råkade översalta och blev tvungen att fördubbla för att den skulle bli ätbar. Den här rostbiffen marinerade jag i Chimichurrin och grillade snabbt på hög värme. Helt galet gott blev det. Rostbiffen kommer ifrån kossorna som går utomhus året om och endast äter gräs här i Uppland.

IMG_7142.webp

Kämpat på med veden nästan hela dagen så nu är allt jag fällt ut hemma blev nog lite mer än jag tänkt.
Testade att köra med gamla skotern & nog är det rejäl skillnad mellan den och nya,men då skiljer det ju också mer än 40 hk mellan dom och helt annan matta med bättre grepp på nya.

20260401_113915.webp

20260401_190431.webp

Sitter på Arlanda och väntar på avgången till Malaga. Har just läst om vad Trump sa i sitt tal. Han har än en gång lyckats överträffa sig själv i att var destruktiv, dum och inte begripa konsekvenserna av vad han säger. Oljepriset är på väg upp och börserna ner. Fördelen med att bli arg på morgonen är att man vaknar ordentligt.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K