Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Väntar på ett tåg

IMG_20260706_161809.webp

Idag var jag nära riksgränsen & tittade på en båt som ligger vid en rödingsjö.
Jag får låna den till fiske om jag vill,där brukar gå att lura nån röding till hugg om man ror långedrag.
Den har inte varit i sjön på några år enligt ägaren.
Får man ingen fisk så går det ju alltid att plocka hjortron då dom mognar.

20260706_140922.webp

20260706_140929.webp

20260706_142736.webp

20260706_143014.webp

Strax iväg på en kortare bilresa,ner till Piteå och vända där för att sedan åka förbi en kompis utanför Älvsbyn :) Laddat upp med en termos fylld med kaffe och en påse med lite godis och några frukter,det får bli färdkost.
Lunch lär det bli eventuellt i Luleå eller Piteå:thumbsup:
Ska med köra en sväng. Blir stopp på alla köpingar hela vägen till stockholm

Dottern har ju kört bil i Thailand i ett år drygt och kör jättebra men här har det varit som att börja om från noll med manuell växel
Men hon har börjat bli bättre nu igår körde ett par timmar på småvägar hem.

Om ni känner så på riktigt tycker ja synd om er.

Jag känner att jag är viktigast hemma. Även om att jag tycker frugan e det. Men vi har inte hund ännu. Haha den kommer i slutet av månaden
Vi har fyra hundar , Och tre av dem anser nog att jag är den viktigaste :thumbsup: Vi har ju hennes familj nära oss, och du som varit här länge vet hur det fungerar med familjen inom räckhåll. familjen går i första hand

Vi har fyra hundar , Och tre av dem anser nog att jag är den viktigaste :thumbsup: Vi har ju hennes familj nära oss, och du som varit här länge vet hur det fungerar med familjen inom räckhåll. familjen går i första hand
Okej. Men inte hos oss :)

Det funkar så bra att det blir jättekul när någon kommer o hälsar på eller tvärt om. De tar hand om sig själva och vi tar hand om oss själva. Nu e jag så thailändsk till sinnet att jag trivs väldigt bra nära släkten. Mer frugan som vill ha distans

Okej. Men inte hos oss :)

Det funkar så bra att det blir jättekul när någon kommer o hälsar på eller tvärt om. De tar hand om sig själva och vi tar hand om oss själva. Nu e jag så thailändsk till sinnet att jag trivs väldigt bra nära släkten. Mer frugan som vill ha distans
Men ni bor ju inte 50 m från hennes föräldrar, då blir det annat, i alla fall som jag upplever det

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K