Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Då var nya dörren på plats & blev lite mera jobb än jag tänkte mig,min gamla jaktkompis som byggt stugan i slutet av 60 talet sparade inte på spikarna :)
Behövde jämna ut timret på insidan och förstärka lite runt öppningen då nya karmen var bredare.
Måste ta hit ett nytt foder på ovansidan och även gångjärnsidan.
Nu strax lite målning men först en liten törstsläckare :)

20260806_110449.webp

20260806_125926.webp

20260806_125945.webp

Har just konstaterat att jag har köpt en dator som inta är bra och ska lämna tillbaka den om det går.
Gick in till kompisen och fika,,,när jag kom tillbaka fanns det inget ljud i datorn längre.
Helt tyst i både externa å interna högtalare.
När jag lägger patiens klarar den ca 1tim sen fryser den och måste stängas av och startas igen.
Den lever ett eget liv och sånt gillar inte jag.
Så ska det inte vara med nya grejer.

Har just konstaterat att jag har köpt en dator som inta är bra och ska lämna tillbaka den om det går.
Gick in till kompisen och fika,,,när jag kom tillbaka fanns det inget ljud i datorn längre.
Helt tyst i både externa å interna högtalare.
När jag lägger patiens klarar den ca 1tim sen fryser den och måste stängas av och startas igen.
Den lever ett eget liv och sånt gillar inte jag.
Så ska det inte vara med nya grejer.
Nu inget mot dej men en kompis köpte en ny laptop han lämna tillbaka den för batteriet klara inte ett dygn, jag fråga har du inte
el i huset så du kan ha den på laddning hela tiden när du sitter vid köksbordet det blev många fråge tecken i ansiktet

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K