Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Då var det onsdag och dom två dagarna man måste jobba från kontoret är avklarade. Nu två dagar hemifrån sedan är även denna vecka slut samt en vecka närmare Thailands trippen Men vi börjar med kaffe.
Då var det onsdag och dom två dagarna man måste jobba från kontoret är avklarade. Nu två dagar hemifrån sedan är även denna vecka slut samt en vecka närmare Thailands trippen Men vi börjar med kaffe.
Ja en vecka närmare Thailandstrippen här med känns som slöseri med tid när man kunde gjort nåt vettigt
Men nu har jag vart i kontakt med Ford iaf, dom skall åka bort till condon och ta foton och dom tar hand om kontakten med banken.
Så går förhoppningsvis snabbt när man väl är där sen får vi se vad man tar vägen, eftersom hus och condo är uthyrt behöver vi ju inte häcka i Pattaya.
Förbereder en Stockholmstur då kompisarna måste fixa thaipass.
Onsdag till fredag är rätt lagom.
Ska se till att få mig några öl och efter det blir den kanske shopping, då man fort blir rik med lite alko.
Kanske en ny klocka eller bara förlängning av en halvlänk. Det blir helt klart ett besök hos urmakaren i alla fall.
Har en köpare till huset, hyresgästen om dom får ordnat med finansiering.
Han är godkänd för lånet i Thailand för han är Thailändsk medborgare, dom försöker ordna så hans fru skall bli godkänd med hon är Eng medborgare men jobbar som lärare i Thailand.
Jag har lovat hålla det medans dom håller på och styr med myndighet och bank.
Men ingen stress för har +2 år kvar på hyreskontraktet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.