Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör nog vara försiktig med att anklaga andra för svammel!
Där har du varit forummästare så länge jag minns.
Du är Mr Noll Koll när du håller hov i trådarna.
Du bör nog vara försiktig med att anklaga andra för svammel!
Där har du varit forummästare så länge jag minns.
Du är Mr Noll Koll när du håller hov i trådarna.
Om du inte har fått det klart för dig så svarar jag "Aldrig" Apan och det vet han om sedan länge.
Angående svammel...Du har väl aldrig tänkt på varför du blir avstängd lite då och då.
Tänk på det innan du anklagar andra för svammel.
Du ska se rill att bilen funkar slamsor blev däcket efter 3 km körning, finns inget försvar att en äldre man inte förståt det
enda förklaringen för mycke pengar, skiter om jag behövet köpa ett nytt däck
Jag tänker att som bilförare måste jag se till att bilen fungerar och te.x det finns ett reservhjul även om man inte fick ett med vid köpet
det är väl ett logiskt tänkande jag som bilförare har ansvar så att bilen funkar sen kan det hända en punka, då måste man kunna byta den
Man kan ju ringa valfri däckfirma, ta taxi hem och hämta bilen dagen efter.
Det är ju trots allt därför man har pengar.
Pengar är bättre än ett reservhjul.
Kan du aldrig läsa och förstå vad folk skriver??
Hans däck small och blev tomt direkt skrev han.
Och hans bil har inte reservhjul.
Fattar du nu ?
Annars ska du läsa om i tråden.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.