Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag har jag planer på ett besök i den nyöppnade Willys butiken,jag hör folk prata väldigt gott om deras frukt & grönsaksavdelning.
Finns nog några mindre Ica & Coop butiker i stan som kan få det tufft snart.
Helt klart betydligt billigare att handla på Willys än Coop och Kvantum. Och för en stor familj gör det stor skillnad.
Sedan har jag idag fortsatt fixa på släpvagnen,skydden över hjulhusen var tidigare i plast och blivit sönderkörda när jag lastat skotern.
Men nu beställde jag av plåtslagaren så nu kommer dom hålla länge,blir att klä dom med en några mm tjock skiva av plast så skotern lättare glider över hjulhuset.
Dagen har jag ägnat åt att se över mina hummertinor och krabbtinor, det är ju hummerpremiär nästa måndag, jag hann precis färdigt innan regnet drog in, men jag får lägga en dag till på det här eftersom pojken och hans kompis ska ha 4 tinor var också, sen ska ju sumpar m.m också ses över och båten sjösättas efter att vi har gjort en del service på motorn, samt justerat den reverserande propellern så att vi får med back än vi hade tidigare.
Intressant att sashotels var billigare , jag har upplevt att de brukar vara lite dyrare ,att man får betala för poängen , har blivit en vana att boka med Agoda men nu har jag gjort en bokning med Trip , fick rabatter för första bokningen men mycket spam från deras sida , deras pris var lång under när man bokade första gången
Intressant att sashotels var billigare , jag har upplevt att de brukar vara lite dyrare ,att man får betala för poängen , har blivit en vana att boka med Agoda men nu har jag gjort en bokning med Trip , fick rabatter för första bokningen men mycket spam från deras sida , deras pris var lång under när man bokade första gången
Sista nattvakten, läser nyheterna i väntan på taxin.
Läser att den norrländska polisen äntligen tar gängkrimminaliteten på allvar.
Poliser åtalas – elchockade 70-åring
Två poliser åtalas efter att ha elchockat och brottat ned en 70-årig man med rullator i Kalix, rapporterar SVT Nyheter Norrbotten.
Poliserna ryckte i april förra året ut för att omhänderta mannen enligt lagen om berusade personer, när han satt och drack öl vid busstationen i Kalix.
Mannen dömdes efter polisernas ingripande för våldsamt motstånd och fick betala dagsböter på sammanlagt 4 400 kronor, rapporterar SVT.
På sin rullator hade mannen matvaror och poliserna beslagtog dessa eftersom de misstänkte att det var stöldgods.
Först efter att en kollega till poliserna slagit larm om deras agerande har händelsen synats närmare. I bevisningen ingår ett kontoutdrag från mannens bank som visar att han hade betalat för varorna. Det finns även en sekretessbelagd övervakningsfilm från platsen och video från en av polisernas kroppskameror. Videon från den andra polisens kroppskamera hade raderats, rapporterar SVT.
Poliserna har åtalats för tjänstefel. De nekar till brott och menar att våldet vid ingripandet var försvarligt.
Nu tycker jag att ni kan starta en ny tråd om detta ämne under Dude. När det är gjort kan vi flytta inlägg dit när tid finns. Diskussionen hör inte hemma här.
Nu tycker jag att ni kan starta en ny tråd om detta ämne under Dude. När det är gjort kan vi flytta inlägg dit när tid finns. Diskussionen hör inte hemma här.
Självklart är det så, men man måste ju vara mer än lovligt dum om man inte förstår att det även finns massageställen som är seriösa och inte alls säljer sex utan erhåller en traditionell massage och ibland håller en nivå och har en kunskap och yrkesskicklighet som mer påminner om den som en utbildad kiropraktor har.
Jag anser inte att det är ok att gå in på vilken massagesalong som helst och begära sexköp utan att veta om detta saluförs där överhuvudtaget och ibland när man upplyses om detta att bli aggressiv, hota personalen och i värsta fall ta till våld mot dessa.
Utan stolpen ser det ut som vägen mellan Åsele och Junsele. Fast det blir så här även när det snöar mycket och Vattenfall förebygger aldrig problemet 5555.
Självklart är det så, men man måste ju vara mer än lovligt dum om man inte förstår att det även finns massageställen som är seriösa och inte alls säljer sex utan erhåller en traditionell massage och ibland håller en nivå och har en kunskap och yrkesskicklighet som mer påminner om den som en utbildad kiropraktor har.
Jag anser inte att det är ok att gå in på vilken massagesalong som helst och begära sexköp utan att veta om detta saluförs där överhuvudtaget och ibland när man upplyses om detta att bli aggressiv, hota personalen och i värsta fall ta till våld mot dessa.
Spelar Yatzy med frun & det är hennes första gång
Det här är ett av alla spel man höll på med som liten.
Vi tog 2 rundor & blev svensk kross båda gångerna...
Jag har varit på mingel och invigning av en ny festlokal här på orten, fick även hålla ett kort invigningstal innan bandet klipptes. Lite nervöst var det när även dom omvalda kommunalråden var närvarande. Det blev även ett kort samtal med dom vilket var trevligt. Så det har varit en upptagen dag.
Blev ett lite mer anständigare hotell den här natten. Stort rum, skön säng och okej badrum. Detta inne i Phetchabun men priset endast 790bhat som väl måste ses som ett kap.
Tjejen högg in på frukosten och det ser lite gott ut så kanske gör ett undantag idag
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.