Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Chillar på nattjobb igen. dag/afton/natt finns de hur mycket jobb som helst varje dag,varje vecka ,varje år men ingen inom sjukvården vill eller kan jobba mærkligt nog.Sinnessjukt igentligen nær de ær så ruggigt fett bra betalt.Men men jag får gotta mig som en gris iallafall och njuta av valmøjligheterna.4 timmar kvar att æta och kolla på TV innan jag slutar passet.de e norskt ssk jobb de pga så många fler i personalen.
Och hemresan ær bokad till den 12:e december,de ska bli skønt att kænna tårna i sanden i Hua Hin/Krabi//Hat YAI /Koh samui på jul och nyår och sen dra nordøver till BKK-Korat i januari. 24 dagar kvar men vem ræknar ?...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.