Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Tråkigt för dig Ulle! Men du får nog flera chanser hoppas jag på!

Legolas, cyklar du samma runda eller är det nya äventyr varje dag?

bara arbete 2 dagar denna veckan... full möjlighet till övertidsjobb men ack nej... sparas överallt o inga pengar i mina fickor tyvärr

men jag har haft det härligt. idag var jag uppe på berget o gick med en killkompis o grillade korv. visst är det skönt här hemma oxå...

hadegottallihopa/marianne

Chillar på nattjobb igen. dag/afton/natt finns de hur mycket jobb som helst varje dag,varje vecka ,varje år men ingen inom sjukvården vill eller kan jobba mærkligt nog.Sinnessjukt igentligen nær de ær så ruggigt fett bra betalt.Men men jag får gotta mig som en gris iallafall och njuta av valmøjligheterna.4 timmar kvar att æta och kolla på TV innan jag slutar passet.de e norskt ssk jobb de pga så många fler i personalen. :wai:

Och hemresan ær bokad till den 12:e december,de ska bli skønt att kænna tårna i sanden i Hua Hin/Krabi//Hat YAI /Koh samui på jul och nyår och sen dra nordøver till BKK-Korat i januari. 24 dagar kvar men vem ræknar ?... :wai:

Vad skönt för dig att du snart sticker! Jag kan tyvärr ibte göra det förens tidigast april näata år!!

Nu är man påväg till jobbet, snart där... Skönt att det är fredag!!!

En annan going är också Hoy Tod

Betyder inte Hoy något annat med? Fråga frugan om du är osäker.. :P

Hoy Tod!

mussel-beansprout-stirfry.webp

Hoy_Tod20122551161625.webp

Det såg rigtigt gott ut Phirawan :thumbsup: :nod: :thumbsup:

förra gången jag åt det var på Mama Deangs På Kata beach :D

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K