Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
På jobbet mellan kl 06-12
Städat Fars lägenhet mellan 14 tills nu.
Nu vankas det pizza till det gammalt hederligt Diamant vin.
Sött, sliskigt och oerhört lättdrucket. ;D
Ja vi ska till Rayong. Det brukar funka rätt bra om du hittar hotellets egen hemsida och inte tar det via nån bokningscentral.
Men ALLA tips emottages med största tacksamhet 8)
Vi sticker den 26 mars är då framme den 27'e
Rolf
Min erfarenhet är att det ofta är billigare via bokningssiterna, i alla fall om du letar hotell med tre stjärnor och upp.
Jag kör numera alltid flygstol samt bokar, den eller de, första nätterna via webben. Då slipper man letandet och stöket efter en lång flygresa. Sedan tar jag min dator och letar via Latestays.com eller Booking.com, ofta efter att ha hyrt en moppe och kollat omgivningarna. Vid de sju senaste tillfällerna jag bokat hotell har jag fått bättre priser via nätet än direkt i receptionerna. När jag påpekat detta har de givetvis sänkt priset till det jag hittat på nätet. Booking.com har fördelen att inget dras från ditt kontokort vid bokningstillfället och det tillkommer ingen bokningsavgift.
Min erfarenhet är också att det i stort sett alltid är dyrare (med något undantag) på hotellens egna webbsidor än bokningssiterna. Det lönar sig också att jämföra bokningssiterna med varandra. Var uppmärksam på att på vissa siter tillkommer skatter m m, medan de ingår på andra.
Ja vi ska till Rayong. Det brukar funka rätt bra om du hittar hotellets egen hemsida och inte tar det via nån bokningscentral.
Men ALLA tips emottages med största tacksamhet 8)
Vi sticker den 26 mars är då framme den 27'e
Rolf
Jag brukar boka via Agoda.com när vi någon gång skall bo på hotell. Dom har alltid varit billigare än hotellens egna sajter. Men det kan som zMacen sa naturligtvis finnas ännu billigare sajter.
Ja ni det är inte lätt. Men jag tror att man får en rätt bra koll på vad olika hotell eller resorts kostar. Har allt från 211:- till 350:- / rum.
Får se vad det blir. Ska efterlysa nån som känner området
Rolf
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.