Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har ätit stuvad spenat med stekt falukorv. Är så mätt nu så jag har ont i magen. Pimplar lite kaffe så kanske magvärken ger sej.

Gick direkt från truckföreriet (riktigt grisigt i snövädret idag) till jobbet i bowlinghallen. Börjar bli lite sliten av dubbeljobbandet faktiskt. Tur att man åker till LOS om 10 dar... 8)

Sitter och funderar på om jag ska följa jobbet o bowla i morrn... just nu går tankarna 50/50.

Kul och bowla? Javisst! Bättre att spara pengarna till resa? YES! Ok, Bowlingen och planksteken betalar jobbet.. Men inte öl och Drinkar!!!!

Pissekul att bowla med folk man träffar varje dag i nyktert tillstånd.. Men en fredag .. NÄ TACK!

Själv hoppas jag att jag hamnar i koma och vaknar den 16:e.
Jävligt trött på arbete just nu och jag har varit här i Norge i en månad (minus en kort helg hemma).

Tisdag den 22:e bowlar jag i Siam Paragon. En tillbringare med kall Chang kommer att stå immig på bordet framför mig. Ingen is. Tvättar munnen med Leo nånstans i Bangkok sen, på vägen till hotellet...

"Gaae " sa:
Tisdag den 22:e bowlar jag i Siam Paragon. En tillbringare med kall Chang kommer att stå immig på bordet framför mig. Ingen is. Tvättar munnen med Leo nånstans i Bangkok sen, på vägen till hotellet...

Hahaha, skölja munnen med Leo.... ;D ;D ;D

Är det sånt här som kallas för "rått men hjärtligt"? ;D

Hahaha, I love it! Och Leo...utan is... ;D

Och en karma till Glegolo, givetvis! Kunde jag , skulle jag ge mig själv en också. :P
Al Bundy och Conner McLeod behöver visa attitydförändringar först, haha!

"Jo-Be " sa:
Fördelen med Archa är att man inte behöver skölja munnen med en annan ölsort, man har alltid en fräsh doft i munnen, den består av vatten, kornmalt, humle... Jo-Be

Ja de säger jag de samma, Archa, mums, idag har jag varit med frugan
hos läkarn, ett snitt på ögonlocket

Idag skall vi flyttstäda den gamla lägenheten, usch. En förfärlig massa fönster att putsa bl a. Och det lär bli jag som får göra det. Övriga detaljer får frugan ta hand om.

Märkligt, vi karar måste va en jävlar på fönster ;)
Vaddå ett snitt på ögonlocket?
Själv har jag bottats med två trasiga dubbeltrappsbrytare där jag inte kunde följa trådarna.
Men nu är dom på plats efter 4 trasiga proppar. Det blir ju alltid följder så en dimmer och en kron fick också bytas, dom såg lite gula ut mot dom nya.
Så mot stan och handla.
Ha en fortsatt trevlig Lördag :D
Rolf

"Rolf " sa:
Märkligt, vi karar måste va en [¤#@@¤%]r på fönster ;)
Vaddå ett snitt på ögonlocket?
Själv har jag bottats med två trasiga dubbeltrappsbrytare där jag inte kunde följa trådarna.
Men nu är dom på plats efter 4 trasiga proppar. Det blir ju alltid följder så en dimmer och en kron fick också bytas, dom såg lite gula ut mot dom nya.
Så mot stan och handla.
Ha en fortsatt trevlig Lördag :D
Rolf

Snitt på ögonlocket, hon var tvungen att
ta bort lite, för att hon såg så dåligt,
så nu är de en blåklocka

Jag ska GÅ till affären och handla lite. Känner mig inte körduglig än. Det känns att jag behöver gå en promenad idag, efter gårdagens Frosseri på God mat och dryck. 8)

Spel och Dobbel avklarat, mot krogen och smörrebrödsfix. Sen blir det biljard och lite bira, som kanske byts ut mot skumpa....Beroende på spel och dobbel utveckling

Har precis ätit min underbart goda mat som bestod utav Ris, kassler i ugn med en massa gott på och till det en fet beasås.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K