Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Visst känns det skönt när man får ägna sej åt det man planerat ;D Tur att du hade grejer hemma att täta med.
Det som du och upplevde var grunden till att jag valde måndagar till min lediga dag. För händer det nåt jävelskap hemma så nog är det en Lör eller Söndag när allt är stängt. Då är Mån bra att ha.
Du får ursäkta men vart ska ni fara. Är för lat för att leta i trådarna.
Rolf

Vi börjar i Bangkok, sedan åker vi söderut, med ett par stopp på vägen. Över till Langkawi för lite nya dagar och sedan avslutar vi på vår paradisö, Koh Bulon Leh. 8)

Det låter bara fööör skönt. Hoppas ni får en bra resa.
Hoppas ni gillar lankawi mer än jag gjorde. Tyckte inte det var nån höjdare förutom taxfree butiken.
ps: passa er för jelli fish. Och glöm inte VINÄGER
Rolf

kl:11:20 idag... :(

2. DOLLAR född 2011-Jan-24. Död 2011-Feb-14..webp

:wai:

Tack alla ni som svarat och gett kodeleanser, resten av ChaiMai:are så räcker det med en tanke, kan också säga att efter jordsättningen av Dollar, så har det regnat konstant i snart en timma, visserligen behövdes ett störtregn, har inte haft många av dem den senaste månaderna, men för mig blir det att himmlen gråter... Jo-Be=Berra

Snart så ska man dra till bruket, blir en lång dag idag. Men framför allt så ska det bli riktigt roligt.

Köpa blommor till frugan (Alla hjärtans dag) och hämta henne på skolan. Efter lunch in till stan för att handla lite samt besöka morsan.

Här skall det bli hustruns egenhändigt tillverkade vårrullar (suveränt goda) samt lite annat smått och gott. Aroy maak maak!!! :nod:

Vad är det för drumlar ni har till karlar, flickor? Hur kan dom glömma (eller strunta i) en sådan viktig sak? Frugan fick sina blommor direkt när jag hämtade henne i skolan, hon blev faktiskt överraskad. :)

Den dagen jag vill ha blommor måste jag köpa dom själv, jag skulle säkert få om jag bad om det, men då känns det inte riktigt och då kan det kvitta. :(

Du är en fin man Berralund, fortsätt med att vara sån. :thumbsup:

"Kycklingen " sa:
Den dagen jag vill ha blommor måste jag köpa dom själv, jag skulle säkert få om jag bad om det, men då känns det inte riktigt och då kan det kvitta. :(

Du är en fin man Berralund, fortsätt med att vara sån. :thumbsup:

ja! min man är inte romantik som du..Berra!!

Kycklingen du är inte ensam.. ;)

Då var vi inne på romantik i denna tråd.

Men varför är det alltid så, att när det snackas romantik så är det till 99% alltid kvinnor som ska få och män som ska ge?

Sällan får en man någonting av en kvinna. Nåja, inte ofta i alla fall.

Jag tror att det sitter kvar sen gammalt Andrejs.
Förr jobbade mannen ute och tjänade pengar, och kvinnan var hemma och tog hand om barn och hushåll.

Idag vill ju många kvinnor i ena stunden vara självständiga i nästa stund så vill man vara kvinna igen.
Lite dubbelt, men du lär aldrig förstå oss kvinnor till 100 % så fundera inte på det där, köp blommor eller bjud ut din fru på middag så är allt som det ska vara. :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K