Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Idag - hälsa på farsan, handla gardiner, handla mat. Nu är den gamla lägenheten helt avyttrad och överlämnad så nu kan vi koncentrera oss helt på denna. Skönt!! :)

Sitter på jobbet och skulle behöva skriva ett par instruktioner hur man fixar push-mail på ett gäng mobiltelefonmodeller.

Försöker att pricka in er alla som har en punkt i Thailand på en karta. Det var inte lätt. Får fortsätta i morgon.
Rolf

Bra :thumbsup: Frun fick ett nytt antivirusprogram sen fick man lägga in kontakerna på nya pc'n
Fan du är en riktig hacker :-*
Rolf

Vore väl fan om inte AIK klappar till Frölunda. Sen åker DIF på dingel av HV, kvällen är räddad
:upanddown:
Rolf

Just det Frölunda vinner knappast :D
Jag har haft pappslöjd på morgonen, Nu har jag en Thailands karta på 2st A3 ark. Nu återsår att pricka in var ni bor eller platser ni besöker. Kul terapi. :nod:
Rolf

Den hänger redan snyggt på väggen uppsatt på en anslagstavla. Fint som fan.
Kanske jag lägger in en bild på när den är klar.
Ska se om jag kan samla ihop våra Avatarer på ett doc. och sätta bredvid.
Fan va slitigt det är att jobba ;)
Rolf

Legolas, Nu låter du som wikegård och det gör mig så jäkla full i skratt han var dock djurgårdare och du göteborgare, frågan är då var ligger frölunda är dom med? :laugh:
Djurgården kan nog inte prestera så mycket bättre och ska inte jämföras med förra året. Hoppas dock på en upplyftning när slutspelet börjar. Tycker det är sketa kul nu när det är så jämnt från 5-6 plats och neråt. Varje match är viktig för alla lag.

Rolf, tanken slog mig också du måste ha det riktigt kämpigt på jobbet :angel:

"zetterberg_88 " sa:
Legolas, Nu låter du som wikegård och det gör mig så jäkla full i skratt han var dock djurgårdare och du göteborgare, frågan är då var ligger frölunda är dom med? :laugh:
Djurgården kan nog inte prestera så mycket bättre och ska inte jämföras med förra året. Hoppas dock på en upplyftning när slutspelet börjar. Tycker det är sketa kul nu när det är så jämnt från 5-6 plats och neråt. Varje match är viktig för alla lag.

Rolf, tanken slog mig också du måste ha det riktigt kämpigt på jobbet :angel:

:offtopic: Det finns en tråd där Elitserien diskuteras! :offtopic:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7