Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag hade äkta Shure mickar när jag hade eget band för ca 15 år sedan! Nu orkar man knappt lyfta guran å plinka lite!
Shure är bra, de har en trygg klang. Dessutom rätt resistenta mot oljud när man håller micken.
Det är SM58 modellen jag har kopior på. Perfekta kopior in i minsta detalj, med perfekt finish, garantikort bra multispråkig manual, precis som äkta.
Men, inte riktigt samma ljud, den undertrycker inte ljudet när du håller den. Skruvar man av hatten och jämför ser man direkt skillnad på komponenter.
Äkta Shure ligger på ca 3000 bath här medan kopiorna ligger på runt 500 bath.
De funkar, men det skulle vara gott ha de riktiga.

Shure är bra, de har en trygg klang. Dessutom rätt resistenta mot oljud när man håller micken.
Det är SM58 modellen jag har kopior på. Perfekta kopior in i minsta detalj, med perfekt finish, garantikort bra multispråkig manual, precis som äkta.
Men, inte riktigt samma ljud, den undertrycker inte ljudet när du håller den. Skruvar man av hatten och jämför ser man direkt skillnad på komponenter.
Äkta Shure ligger på ca 3000 bath här medan kopiorna ligger på runt 500 bath.
De funkar, men det skulle vara gott ha de riktiga.
Du har många strängar på din lyra.Du påminner mycket om en annan medlem som hade många ”expertområden”Har du någon diagnos som du vill delge forumet?

Hej

Precis nu kom frugan hem ifrån skogen med kantareller.

F503B29E-AA15-4BE1-86F1-104729CF3ACB.jpeg

Mvh isan lover

Hemma flyter livet på som vanligt.
Och vi traskar på över Indiska oceanen, avmönstring i Gibraltar.
Tyvvär blir det flyg till Sverige igen. Svensk höst, jag spyr bara vid tanken ;) får se och hyrt en lgnht en månad i Gbg nästa ledighet kanske.

FB_IMG_1599906122361.jpg

FB_IMG_1599906107432.jpg

FB_IMG_1599906078528.jpg

FB_IMG_1599906066905.jpg

FB_IMG_1599906046876.jpg

FB_IMG_1599906066905.jpg

FB_IMG_1599906046876.jpg

received_237376121009700.jpeg
Vilken fin familj du har, jag fattar inte att du inte gör allt för att träffa dem, om så bara för någon dag. Men money talks.

Vilken fin familj du har, jag fattar inte att du inte gör allt för att träffa dem, om så bara för någon dag. Men money talks.
Som jag skrivit även om det inte går in i din skalle så är det inte de enklaste att ta sig hem och och ombord igen på en 4 veckors period som situationen är idag. Alternativet är att säga upp sig och åka hem.
Och ja money taks i ett land där allt kostar, sitta i trygga Sverige och vara stor i orden med socialt skyddsnät och ok skola, går bra. Vi måste betala för den standarden.

Som jag skrivit även om det inte går in i din skalle så är det inte de enklaste att ta sig hem och och ombord igen på en 4 veckors period som situationen är idag. Alternativet är att säga upp sig och åka hem.
Och ja money taks i ett land där allt kostar, sitta i trygga Sverige och vara stor i orden med socialt skyddsnät och ok skola, går bra. Vi måste betala för den standarden.
Japp håller med ja lägger 60 tusen kr på styvungarnas skola money talks och bullshit walks.

Ja gallardo e billigare men efter cls så tänkte ja att hur fan ska ja överleva utan allt lull lull och sedan såg ja att denna e mkt värre med prestanda med så varför inte

Ja, dom är ju inte dåliga.
Nästa gång du byter bil kommer det att svida som satan.
Ibland är det lika bra att ”börja om på nytt” och typ köpa någon Hilux från -87

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar