Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sitter och funderar på om jag ska börja byta till vinter däck idag,snart kan det nypa till ordentligt och bli halt. Börjar med lilla sambons bil isf,jag tänker ju att hon med endast nåt års körning på halt och isiga vägar behöver dom mest av oss 2,
Sitter och funderar på om jag ska börja byta till vinter däck idag,snart kan det nypa till ordentligt och bli halt. Börjar med lilla sambons bil isf,jag tänker ju att hon med endast nåt års körning på halt och isiga vägar behöver dom mest av oss 2,
Nu har vi suttit i utvecklingssamtal med sonen som ju går i ettan. Det blev via telefon i sann pandemianda. Det känns bra med honom, inget negativt så långt. Snart är det dags att köra frugan tiĺl jobbet.
Nu börjar även lingonen bli övermogna, idag gick hon till skogen med 6 spannar och kom hem med en tom En av dessa ska jag koka lingonsylt av, blir mycket godare när det är hemmagjort.
Fler resorter har fått lov att öppna i oktober, så vi ska ta en tripp till östra delen.
Tre till fyra nätter känns rimligt och skönt.
Hoppas att vi inte blir de enda gästerna..
Fler resorter har fått lov att öppna i oktober, så vi ska ta en tripp till östra delen.
Tre till fyra nätter känns rimligt och skönt.
Hoppas att vi inte blir de enda gästerna..
Restriktionerna tilltar i Masbate city.
Nu är det både mask och visir
överallt för att få komma in.
Fylla i blanketter, sprita händer och temperaturmätning.
Ja vi lever i bistra tider nu, jag var nog jäkligt sjuk på något sätt när jag besökte marknaden i grannbyn för ett tag sedan när de kollade min temp men jag kände mig kry.
par timmar så är vi framme i suez och imorgon lämnar vi äntligen dessa arabländer och hoppas inte på ett snart återseende.
Saud Arabien fick man verkligen sitt tålamod prövat.
Förstår verkligen varför det är så mycket krig i dessa länder.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.