Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Blir inget Thailand
Om jag åkte till Thailand så var jag tvungen att sätta mig i karantän i Europa 10 dagar innan påmönstring.
14 dagar för att söka COE, 14 dagar karantän i Thailand, 10 dagar karantän i Europa.
Ja det blir inte många dagar hemma typ 4 eller nåt om man räknar bort kursdag och resor.
Hoppas på extra arbete så får vi se vad jag gör efter Mars.
Blir inget Thailand
Om jag åkte till Thailand så var jag tvungen att sätta mig i karantän i Europa 10 dagar innan påmönstring.
14 dagar för att söka COE, 14 dagar karantän i Thailand, 10 dagar karantän i Europa.
Ja det blir inte många dagar hemma typ 4 eller nåt om man räknar bort kursdag och resor.
Hoppas på extra arbete så får vi se vad jag gör efter Mars.
Tråkigt för dig och din familj, svårt att sitta här i min trygghet bland nära och kära och förstå hur det måste kännas för er och andra i likadan situation. Absolut inget att vara avundsjuk på.
Diskuterat med frugans a-kassa. Krångligt men troligen har jag hittat fel i deras beräkningar/antaganden. Köpt medicin till frugan och promenerat runt Råstasjön, som är en populär fågelsjö i Solna. Många flitiga motionärer ute. I kväll blir det Bond igen.
Tråkigt för dig och din familj, svårt att sitta här i min trygghet bland nära och kära och förstå hur det måste kännas för er och andra i likadan situation. Absolut inget att vara avundsjuk på.
7 veckor.
Helt jävligt, 7 veckor i Sverige bostadslös och alla man känner jobbar.
Ingen ledighet att se fram emot, trista vardagar.
Blir hotell i Gbg imorrn sen får man se.
I somras va det ok men höst i Sverige blääääää, boooring.
7 veckor.
Fy fan rent ut sagt, jag lider verkligen med dig. Vilken hemsk situation, det är för jäkligt! Det är helt otroligt vad en liten mikroorganism kan ställa tiĺl med. Jag hoppas innerligt att något oväntat inträffar så att du trots allt kan åka men chansen är väl lika liten som att se en måsskit i dimman.
Diskuterat med frugans a-kassa. Krångligt men troligen har jag hittat fel i deras beräkningar/antaganden. Köpt medicin till frugan och promenerat runt Råstasjön, som är en populär fågelsjö i Solna. Många flitiga motionärer ute. I kväll blir det Bond igen.
7 veckor.
Var den ny?
För mig han skrivit flera inlägg att han skulle köpa begagnad?
Merca är väl mest prisvärd begagnad här nere.
Får skicka ner lite waunderbaum från Sverige
Nu när jag tänker efter, sa jag att den va ny?? Sa väl nybilslukt eller??nybilslukt sitter väl i flera år
Tror fortfarande du är avundsjuk på ett avundsjukt sätt
Nu när jag tänker efter, sa jag att den va ny?? Sa väl nybilslukt eller??nybilslukt sitter väl i flera år
Tror fortfarande du är avundsjuk på ett avundsjukt sätt
Själv väntar jag på att det ska ljusna så att vi kan åka ut på sjön och dra våra hummertinor, det hsr regnat nu på morgonen och vinden är sydvästlig på 9 m/s, det är 12 grader varmt, om några timmar ska vinden avta till 1-3 m/s så det blir en behaglig dag på sjön.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.