Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Blir inget Thailand
Om jag åkte till Thailand så var jag tvungen att sätta mig i karantän i Europa 10 dagar innan påmönstring.
14 dagar för att söka COE, 14 dagar karantän i Thailand, 10 dagar karantän i Europa.
Ja det blir inte många dagar hemma typ 4 eller nåt om man räknar bort kursdag och resor.
Hoppas på extra arbete så får vi se vad jag gör efter Mars.

Blir inget Thailand
Om jag åkte till Thailand så var jag tvungen att sätta mig i karantän i Europa 10 dagar innan påmönstring.
14 dagar för att söka COE, 14 dagar karantän i Thailand, 10 dagar karantän i Europa.
Ja det blir inte många dagar hemma typ 4 eller nåt om man räknar bort kursdag och resor.
Hoppas på extra arbete så får vi se vad jag gör efter Mars.
Tråkigt för dig och din familj, svårt att sitta här i min trygghet bland nära och kära och förstå hur det måste kännas för er och andra i likadan situation. Absolut inget att vara avundsjuk på.

Hur länge är du ledig denna perioden?

Varit och handlat virke på morgonen.
Behöver 10 ST 1"* 6".
Nu hade dom endast 2"* 6" så motorsågen kom fram och dom klöv plankorna utan prispåslag...

20201006_113218.jpg

20201006_113135.jpg
Fråga om slipningen...

Tråkigt för dig och din familj, svårt att sitta här i min trygghet bland nära och kära och förstå hur det måste kännas för er och andra i likadan situation. Absolut inget att vara avundsjuk på.

Hur länge är du ledig denna perioden?
7 veckor.
Helt jävligt, 7 veckor i Sverige bostadslös och alla man känner jobbar.
Ingen ledighet att se fram emot, trista vardagar.
Blir hotell i Gbg imorrn sen får man se.
I somras va det ok men höst i Sverige blääääää, boooring.

7 veckor.
Helt jävligt, 7 veckor i Sverige bostadslös och alla man känner jobbar.
Ingen ledighet att se fram emot, trista vardagar.
Blir hotell i Gbg imorrn sen får man se.
I somras va det ok men höst i Sverige blääääää, boooring.
Fy fan rent ut sagt, jag lider verkligen med dig. Vilken hemsk situation, det är för jäkligt! Det är helt otroligt vad en liten mikroorganism kan ställa tiĺl med. Jag hoppas innerligt att något oväntat inträffar så att du trots allt kan åka men chansen är väl lika liten som att se en måsskit i dimman.

Diskuterat med frugans a-kassa. Krångligt men troligen har jag hittat fel i deras beräkningar/antaganden. Köpt medicin till frugan och promenerat runt Råstasjön, som är en populär fågelsjö i Solna. Många flitiga motionärer ute. I kväll blir det Bond igen.
Nästa månad är det premiär för senaste Bond filmen!

Hej

Själv väntar jag på att det ska ljusna så att vi kan åka ut på sjön och dra våra hummertinor, det hsr regnat nu på morgonen och vinden är sydvästlig på 9 m/s, det är 12 grader varmt, om några timmar ska vinden avta till 1-3 m/s så det blir en behaglig dag på sjön.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar