Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Blev ok längd på lunchen, men hade lite svårt att somna.
Jag tror det blir en tidig middag och ska försöka vänta till 15.00.

Det känns inte så motiverande idag då lönen inte kommer för än på tisdag.
Jag förstår inte varför man ska jobba de övriga dagarna när man inte får lön.

Dottern var med på The Tiger, tyckte alla gamla gubbar var fulla! :beer:

IMG_20201017_220401.webp

Hej

Kom precis tillbaka ifrån sjöboden där jag, grannen och våra pojkar tog årets sista bad, vi hoppade i direkt ifrån utan att känna på vattnet först, det var uppfriskande minst sagt, sen gick vi och satte oss på några klippor som hade värmts något i solen, det var skönt efteråt men nu blir det nog inga fler bad i år.
Temperaturen i vattnet var 12 grader idag.

Mvh isan lover

Hej

Kom precis tillbaka ifrån sjöboden där jag, grannen och våra pojkar tog årets sista bad, vi hoppade i direkt ifrån utan att känna på vattnet först, det var uppfriskande minst sagt, sen gick vi och satte oss på några klippor som hade värmts något i solen, det var skönt efteråt men nu blir det nog inga fler bad i år.
Temperaturen i vattnet var 12 grader idag.

Mvh isan lover

Det går utmärkt att bada/duscha även om vattentemperaturen är lägre än 12 grader :wink_transparent:

Själv har jag tidigare duschat på morgonen på Phu Kradueng, temperaturen var då ungefär 6 grader och alla i närheten kunde höra, attt NU duschade jag ! :D

Kan vara fördel att vara sjöman ibland och ha sjöfartsbok.
Bytte hotel, 300kr natten och samma standard som förra.
Blir lite längre att gå till ambassaden bara.
Att du inte tänkte på Sjöfartshotellet tidigare? Där mbrukar jag bo dom få gångerna jag är i Stockholm. Bra läge och standard, alldeles utmärkt. Och dessutom bra frukost, om man nu är i form för det alltså. ;):)

Att du inte tänkte på Sjöfartshotellet tidigare? Där mbrukar jag bo dom få gångerna jag är i Stockholm. Bra läge och standard, alldeles utmärkt. Och dessutom bra frukost, om man nu är i form för det alltså. ;):)
För jag inte kände till det, har aldrig bott på hotell i Stockholm förr.
Hade det inte vart så kallt hade jag haft mycke att se.

Du får komma ut till Orminge så kan vi ta en svetskurs du och jag! :beer:
Nja, jag håller mig undan folk tills jag fått visum och covid-19 test.
Prommenerade och höll gött avstånd plus ansiktsmask.
Skall inte riskera nåt i sista minuten, så håller mig annars mest på rummet så jag har lite av en förkarantän på hotellet.
Men tack ändå.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar