Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har öppnat första changen för denna kvällen, dricker den utan is, men när jag kommer ut så blir det med is. Skål- :)

Har köpt thailotter som jag alltid gör när jag är här. dragningen blir d. 16 får se om jag hinner bli thai miljonär innan jag kommer hem. :)

"legolas " sa:
jag dig din 180.e karma bara för att du är modig att stå emot alla stollarna här på forumet som säger att det är fel med is i ölen... ;D ;D ;D

Tack :)
Isen gör ju att den är kall längre, för min del blir ölen lite svagare också.

"legolas " sa:
jag dig din 180.e karma bara för att du är modig att stå emot alla stollarna här på forumet som säger att det är fel med is i ölen... ;D ;D ;D

Ahhh... för en gång skull slipper jag vara stolle.. ;)
Mer is i ölen!! I Thailand då förståss!

"Gazton " sa:
Jag älskade Deep Purple, och gör så även idag.. Dock tröttnade jag på den där [¤#@@¤%ผีสาง@¤]s Hammondorgeln. Det var samma med The Doors.. [¤#@@¤%ผีสาง@¤]s orgeln igen som sabbar flera goa låtar..

Har knappt lyssnat på Deep Purple på 20 år, så nu tycker jag det är ok med hammond orgeln. ;)
Just nu är det 19 minuter och 41 sekunder Space truckin'
Jobbar ju samtidigt då.. Inte semester än..

Kommit tillbaks till stugan efter en runda moderatbandy. Ska iväg och handla lite och därefter trycka i mig ett minimum av 8 öl så man kan bli lite klassisk internethuligan....

"Berralund " sa:
Skall snart titta på "Allsång på Skansen". I brist på annat så får det duga. :)

Hoppas du månne på nån Taube sång, så du kan sitta där på din arbetsplats och sjunga Calle Schewens vals ? 8)

"Gazton " sa:
Hoppas du månne på nån Taube sång, så du kan sitta där på din arbetsplats och sjunga Calle Schewens vals ? 8)
Jag tror att jag gör dej sällskap Berra. Då kan man gå och lägga sej när man vill :D

"Gazton " sa:

Jag hoppas alltid på Taube!! Tyvärr blev det inget av honom ikväll (såg dock inte hela, plikten kallade). 8)

Njuter av värmen.Jag gjorde ett besök i världens största Is bar för några dagar sedan i Oslo och de var kallt så in i hvete då jag bara hade t-shirt på mig och det var en bra påminnelse om varför jag lämnade kylan Sverige mot paradiset Thailand.Trots att jag är Finne så har jag anpassat mig lite väl snabbt till det sköna klimatet i söder.

Visa bilaga 8904

Rolf:,,,,I Thailand och njuter av värmen ;D
Jag kan förstå att detta är otroligt attraktivt för syden bor men för oss är det bara,,,,,,,,,,,,hmmm.
Baren går förövrigt otroligt bra och har över 1000 gäster på en dag under sommaren och varje gäst betalar minst 160 norska kronor för ett besök så de blir en bra slant för företaget helt klart.

"helgonet " sa:
Rolf:,,,,I Thailand och njuter av värmen ;D
Jag kan förstå att detta är otroligt attraktivt för syden bor men för oss är det bara,,,,,,,,,,,,hmmm.
Baren går förövrigt otroligt bra och har över 1000 gäster på en dag under sommaren och varje gäst betalar minst 160 norska kronor för ett besök så de blir en bra slant för företaget helt klart.
Det är ju fan att man alltid är på fel ställe :)
Själv har ja en lugn hemma kväll med fotboll, frugan är hos grannen och dricker vin :-\

Godnatt!! Galningar...

Sitter igen, som maskinvakt(21:00-06:00)och har en stund över att skriva vad man gör ombord, skall senare gå ner i maskinrummet och skura durken efter våra reptörer som inte orkar göra rent efter sig när det har mekat med HM-maskinen.
Men mesta tiden går till att övervaka och se till att det inte kommer en massa larm. som kan störa sömmnen för våra maskinare som ligger och sover.
Ja! sen är jag också inne på mitt sista dygn ombord, så i morron torsdag(läs idag)mönstrar jag av på kvällen kl. 00:00, men får inte åka hem först på fredag morron, då när vi återvänder på första morronturen till Grisslehamn...

Jo-Be

Jaha!! CM:are

Då var det näst sista arbetspasset över, gick av 06:00, det sista passet startar för mig kl. 15:00 idag, torsdag och håller mig vaken till 24:00.
Nu ska jag bara förbereda städning av min hytt och packa väskan, sen gå till Info:n och se om de har en hytt för mig tills imorronbitti när jag mönstrar av M/S Eckerö...

Jo-Be

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar