Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Rolf " sa:
Schysst med vänner lite överallt ;)

När vi började åka hit till C/M -94, fans det inte så många barområden eller turister.
Det gjorde nog att jag som tjej vart välkommen på ett annat sätt än vad jag skulle bli idag. (kanske)
Dom som vi träffade på den tiden utav dom som är kvar här tar hand om mig (oss) som vänner varje gång vi kommer tillbaka.
Vi har blivit hembjudna till en del, vi kan träffas över en fika på dagen m.m.
Ska jag gå hem ensam är det alltid någon som följer mig hem o.s.v.
Dom är mina vänner även när jag är hemma. :)

8)

dsc_2729_20394397.jpg

kollar på en härlig semifinal från Båstad Söderling-Berdych 6-1 1-0 .. Söder är grym på grus.

Glöm nu inte Söderlings final!
Sändningarna på tv4Sport börjar 12.00 . Ölen kylda, och tilltugg fixat. med andra ord en stadig frukost 8)

Kaffet avklarat. Snart tillbaks till gruvan för att göra klart med beställningar och annat förberedande... Sen ledig tills torsdag så en liten lillsemester blir det alltså.

"Gazton " sa:
Glöm nu inte Söderlings final!
Sändningarna på tv4Sport börjar 12.00 . Ölen kylda, och tilltugg fixat. med andra ord en stadig frukost 8)

Kan kanske se det, det blir värre med fotbollsfinalen senare. Hoppas Japan vinner, Usa har vunnit tidigare och japanskorna spelade bra mot bronsmedaljörerna. No hard feelings!! :)

Kollar tennis rankingen i världen.

1 Djokovic, Novak (SRB) 13,155 0 18
2 Nadal, Rafael (ESP) 11,270 0 22
3 Federer, Roger (SUI) 9,230 0 21
4 Murray, Andy (GBR) 6,855 0 20
5 Soderling, Robin (SWE) 4,325 0 25
6 Ferrer, David (ESP) 4,150 0 24
7 Monfils, Gael (FRA) 2,755 0 21
8 Berdych, Tomas (CZE) 2,470 1 26
9 Fish, Mardy (USA) 2,435 -1 20
10 Roddick, Andy (USA) 2,110 0 21

Tjoho! Där satt den.. Fan va glad han blev (och jag med)

I dubbel finalen blev det svensk seger oxå !!!

Kollar på VM finalen i fotboll mellan USA och Japan.

Jag undrar om den tyska publiken håller på sina forna alliearade? ;) 8)

Satt ute och rökte och drack kaffe, och ser en del av mina jobbarkompisar åka förbi för att ta sig till jobbet. :)
Härlig känsla att inte vara på väg dit.

Har även fixat fram en dragningslista till Thailotteriet som det var dragning på nu d. 16 juli. Dags att kolla den nu.

"Kycklingen " sa:
Satt ute och rökte och drack kaffe, och ser en del av mina jobbarkompisar åka förbi för att ta sig till jobbet. :)
Härlig känsla att inte vara på väg dit.

Har även fixat fram en dragningslista till Thailotteriet som det var dragning på nu d. 16 juli. Dags att kolla den nu.

Ja, vinn nu en massa baht så att du kan åka ner direkt igen. Lycka till!! :thumbsup:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K