Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har kollat in lördagens V75 såg härligt svårlöst ut...Tisdagens dito på Jägersro ser ut att bli en otroligt trevlig travsportsdag.

Phuu!!!

Börjar äntligen se ett slut, med hjälpen till min gamla granne på Ingarö och hans Skilsö 23:a, imorgon måndag blir det sjösättning, en och en halv månad försenat p.g.a. bruten fot.
Men han har fortfarande småsaker som måste göras, men det blir fixat när den ligger i spat har han sagt...

Jo-Be

Drar till Göteborg över dagen.
En del drar till medeltidveckan på Gottland .. För mig räcker det att åka till göteborg för att ta mig tillbaka i tiden, Göteborg ligger ju typ 20 år efter resten av sverige. ;)

jag tycker det är löjligt att gå om kring med en Chaimai. Kan jag då skriva detta utan att bli av stängd eller har denna Ling rätt att ta bort det jag skriver och även mig.

"Khuntan " sa:
jag tycker det är löjligt att gå om kring med en Chaimai. Kan jag då skriva detta utan att bli av stängd eller har denna Ling rätt att ta bort det jag skriver och även mig.
Snälla du man blir inte avstäng bara för att man inte vill ha CM på bröstet. Nån ordning är det ju :D
Du är välkommen även om du kör med bringan bar :)

"Rolf " sa:
Snälla du man blir inte avstäng bara för att man inte vill ha CM på bröstet. Nån ordning är det ju :D

Precis, var och en får väl tycka vad han/hon vill. Personligen tycker jag att det är trevligt och skall beställa så snart jag kommit hem från jobbet om tre veckor.

"Rolf " sa:
Förresten så köpte jag en själv, det är en väldans bra kvalitet och märket på den som jag tog är rätt diskret. Den har nu fått sin första tvätt och den ser lika dan ut efter tvätten :D

Instämmer i vad Berra säger, skulle gärna gå i en chaimai t-shirt om det kom något mer passande alternativ på texten , man är ju lite rädd för att det annars lätt blir missförstånd med några fagra damer ;D

"matteisurin " sa:
Instämmer i vad Berra säger, skulle gärna gå i en chaimai t-shirt om det kom något mer passande alternativ på texten , man är ju lite rädd för att det annars lätt blir missförstånd med några fagra damer ;D

Dom finns ju med enbart CM-logga också dessutom!! :thumbsup:

"ledarn " sa:
Jag och frugan roar oss med att dricka lite sprit...... :nod: :nod:

Ledarn!

Hur i H-vete, kan du vara så elak och visa den godaste singelmalten i mitt tycke...
Hatar elaka typer >:( >:(
Men faan va gott den smakar, mmmmmm 16 år gammal wiskey :)

Jo-Be

Det är tur att man inte är långsint...

Ja den whiskyn river ju gott i halsen. Inte dumt alls, man blir ju sugen. Men tyvärr måste jag vänta tre veckor... :'(

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K