Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Börjar äntligen se ett slut, med hjälpen till min gamla granne på Ingarö och hans Skilsö 23:a, imorgon måndag blir det sjösättning, en och en halv månad försenat p.g.a. bruten fot.
Men han har fortfarande småsaker som måste göras, men det blir fixat när den ligger i spat har han sagt...
Drar till Göteborg över dagen.
En del drar till medeltidveckan på Gottland .. För mig räcker det att åka till göteborg för att ta mig tillbaka i tiden, Göteborg ligger ju typ 20 år efter resten av sverige.
jag tycker det är löjligt att gå om kring med en Chaimai. Kan jag då skriva detta utan att bli av stängd eller har denna Ling rätt att ta bort det jag skriver och även mig.
jag tycker det är löjligt att gå om kring med en Chaimai. Kan jag då skriva detta utan att bli av stängd eller har denna Ling rätt att ta bort det jag skriver och även mig.
Precis, var och en får väl tycka vad han/hon vill. Personligen tycker jag att det är trevligt och skall beställa så snart jag kommit hem från jobbet om tre veckor.
Förresten så köpte jag en själv, det är en väldans bra kvalitet och märket på den som jag tog är rätt diskret. Den har nu fått sin första tvätt och den ser lika dan ut efter tvätten
Kyckling!!
Hur kan G-borg vara sveriges framsida, de har ju för tusan ett fotbollslag som heter"HÄCKEN"
Det måste betyda att G-borg är vår baksida... ;D ;D
Instämmer i vad Berra säger, skulle gärna gå i en chaimai t-shirt om det kom något mer passande alternativ på texten , man är ju lite rädd för att det annars lätt blir missförstånd med några fagra damer ;D
Kyckling!!
Hur kan G-borg vara sveriges framsida, de har ju för tusan ett fotbollslag som heter"HÄCKEN"
Det måste betyda att G-borg är vår baksida... ;D ;D
Instämmer i vad Berra säger, skulle gärna gå i en chaimai t-shirt om det kom något mer passande alternativ på texten , man är ju lite rädd för att det annars lätt blir missförstånd med några fagra damer ;D
Hur i H-vete, kan du vara så elak och visa den godaste singelmalten i mitt tycke...
Hatar elaka typer
Men faan va gott den smakar, mmmmmm 16 år gammal wiskey
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.