Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

ledarn, Jo-Be och matteisurin.
Jag låtsar att jag inte har sett vad ni har skrivit eller komenterat ang. Göteborg. :-X

Köpte själv en flaska Lauders när löningen äntligen kom, den tänkte jag smutta på när tillfälle ges ikväll :nod:

Jag tycker fortfarande att det är löjligt att gå omkring med en T shirt med detta tryck. Men det som förvånade mig var att det enbart var en person som stog bakom detta fantastiska forum. Jag gillar inte just detta med en person skulle helst se att flera personer är involverade.

"Khuntan " sa:
Jag tycker fortfarande att det är löjligt att gå omkring med en T shirt med detta tryck. Men det som förvånade mig var att det enbart var en person som stog bakom detta fantastiska forum. Jag gillar inte just detta med en person skulle helst se att flera personer är involverade.

Rolf svarade dig att ling (äger) forumet. Rolf sa inget om att ling (ägde) forumet ensam eller hade delägare med.

Kan du förklara varför det har betydelse om det är en ägare eller ett flertal ägare till detta forumet?

"Kycklingen " sa:
ledarn, Jo-Be och matteisurin.
Jag låtsar att jag inte har sett vad ni har skrivit eller komenterat ang. Göteborg. :-X

Kycklingen!

Ex. 1. Framsida = Hammarby IF(Söders gossar, Sthlm)
Ex. 2. Framsida = Allmänna idrotts klubben(AIK,Sthlm, Solna)
(Djurgårdens IF)finns inte i min värld...

Ex.3 Baksida = BK Häcken(Göteborg)

Två överväger en, demokrati alltså ;D :D ;D

Jo-Be

"Khuntan " sa:
Nä Khuntan nu har du missförstått allt. Varje forum har en sk. ägare han som startade allt. Sen lever ju ett forum sitt eget liv och det som driver det framåt det är du och jag och alla andra som är medlemmar.
Ling gör inget utan att inhämta fakta från dom som ingår i CM teamet.
Rolf

Ok jag fattar just nu lystar jag på Amy Winhouse tycker att det händer så mycket tråkigt i världen.
Tack till alla som gör detta forumet.

jag funderar på om det är så att killar som utvecklar bröst blir lite homosexuella När jag hänger i barer ser jag ofta att vi med tuttar dräglar över katojer. Snackade med en läkare i huset i dag att han kunde fixa mina tuttar med medicin någon som har erfarenhet angående detta.

"Khuntan " sa:
jag funderar på om det är så att killar som utvecklar bröst blir lite homosexuella När jag hänger i barer ser jag ofta att vi är med tuttar dräglar över katojer. Snackade med en läkare i huset i dag att han kunde fixa mina tuttar med medicin någon som har erfarenhet angående detta.

Starta en ny tråd om just detta du undrar över så får du se om det finns någon som har erfarenhet av det eller inte.

"Khuntan " sa:
jag funderar på om det är så att killar som utvecklar bröst blir lite homosexuella När jag hänger i barer ser jag ofta att vi med tuttar dräglar över katojer. Snackade med en läkare i huset i dag att han kunde fixa mina tuttar med medicin någon som har erfarenhet angående detta.

Khuntan.

Det finns snygga katyoer och fula sådana, de som försöker att bli som de snygga.
Bara för att jag börjar komma upp i åren och min muskulära kroppsbyggnad inte ser likadan som när jag var 20år, betyder inte att jag har gått och blivit fjollig och försöker stoppa snigeln i krysset.
Så det dära tutt snacket, som du efterspeglar i din text, infaller inte i jämförelse med mig.
Men nu! Är jag lyckigt lottad med att jag inte behöver springa på barer(där katyoer finns), utan jag minglar, träffar med människor i liknade sittuation som mig, med det så innebär det familj och likande.
Ang. Dina"tuttar"som doktorn, pratade om... Det finns bara ett vettigt sätt att få dem att försvinna, genom muskelär träning, om du tror att en tablett kan få dem att försvinna. Hmm, då är du ute på hal is, likt Bambi...

Jo-Be

Ja det är vad jag också tror att gymmet kommer att göra susen jobbar just nu på det. Man kan också operera bort dem enligt frugan men båda dessa alternativen botar liksom inte hjärnan. Därför undrar jag om det bästa sättet är att ta medicin mera manliga hormoner eller vad det nu är.

Det har gått så långt att frugan var bekymrad och sa häromdagen att magen som hon gillar att klämma på hade blivit mindre och började klämma på tuttarna i stället. Kändes lite konstigt och bad henne låta bli hon slutade inte utan nästa kommentar var att tur att inte tuttarna blir mindre. Jag sa vi kan operera dem hon sken upp som en sol mina också jag vill också ha större sedan skrattade vi och somnade. Vem vet det blir kanske en operation så att hela familjen blir lycklig.

Jag har också erfarit att frugan gillar att peta lite på tuttarna, med en viss rondör så har man ju lite av den sorten. Men det stör inte mig, vill hon göra det så väl bekomme. :)

Tillbaks från Göteborg, så nu har jag ställt fram klockan och almanackan från 1983 till 2011 8) ;)

1983 var väl inte så dumt att åka tillbaks till ;) Hände en del då.

Själv sitter jag på jobbet och ser till att dom andra jobbar, men jag försöker att hjälpa till också så klockan ska gå lite fortare.

"Kycklingen " sa:
1983 var väl inte så dumt att åka tillbaks till ;) Hände en del då.

Själv sitter jag på jobbet och ser till att dom andra jobbar, men jag försöker att hjälpa till också så klockan ska gå lite fortare.
Har du gått och blivit en chef?? Är det ett semester jobb eller ska du pyssla med detta?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K