Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag hade en halv liter Sangria i kylskåpet som jag tyckte att det var synd om den skulle bli gammal.
Efter den kommer jag nog igång så då lär det bli lite cider.
Jag hade en halv liter Sangria i kylskåpet som jag tyckte att det var synd om den skulle bli gammal.
Efter den kommer jag nog igång så då lär det bli lite cider.
Ett par stycken små. Men det brukar vara bättre framåt kvällen av någon anledning.
Kantareller, inte dumt alls men kakorna kan jag hoppa över även om det är gott.
Har tvättat båda bilarna och dammsugit och skottat ut ca 850 kg 08 igen. Nya lass ska hämtas på mån
Har fått ont i armbågen men det går väl över, bara inte det börjar svullna.
Har tvättat båda bilarna och dammsugit och skottat ut ca 850 kg 08 igen. Nya lass ska hämtas på mån
Har fått ont i armbågen men det går väl över, bara inte det börjar svullna.
Packar för camping ute i skogen..( eller rättare sagt en liten ö)
Ölen står ute på kylning, tältet ligger i ursprungs förpackningen.. fan undra om det funkar? det har aldrig varit uppsatt,
ja visst ja.. Ficklampa har jag..8 album med Black Sabbath till lurarna är klara.. ciggen lär inte ta slut... Vad behövs mer? ja visst ja. Grabben ska ju med.. 8)
Klart det kommer funka, annars kvittar det väl om ni inte får upp tältet. Det är ju varmt så med bra sovsäckar klarar ni det.
Glöm inte nån typ av myggmedel.
Batterier så du hinner lyssna färdigt på alla låtarna.
Ölen står ute på kylning, tältet ligger i ursprungs förpackningen.. fan undra om det funkar? det har aldrig varit uppsatt,
ja visst ja.. Ficklampa har jag..8 album med Black Sabbath till lurarna är klara.. ciggen lär inte ta slut... Vad behövs mer? ja visst ja. Grabben ska ju med.. 8)
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.