Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är väl skönt att starta lite lugnt efter semestern. Kan man ju pyssla med lite privata saker eller göra sånt som man aldrig hinner i vanliga fall.
Jag har lyckats att hitta alla bord i mitt rum, det blir ju lätt att saker bara blir stående. Nu är allt inplockat i skåp snyggt och prydligt.
Det är väl skönt att starta lite lugnt efter semestern. Kan man ju pyssla med lite privata saker eller göra sånt som man aldrig hinner i vanliga fall.
Jag har lyckats att hitta alla bord i mitt rum, det blir ju lätt att saker bara blir stående. Nu är allt inplockat i skåp snyggt och prydligt.
Det stämmer. Idag har jag mest städat och plockat iordning i hyllorna. Det ligger saker, pallar, kragar överallt. Lagom mycket att göra på det folket vi är.
Mmm, det är skönt att få undan allt skit som man slänger omkring sej.
Själv har jag lyckats blåsa 600:- på ogräsmedel, dyrt men bra.
Så nu ska det bli fint på planen utanför huset. Tji ogräs nytt 08 grus 100:- per släpa har kört hem 5st a ca 700kg har lite träningsvärk i armarna. Det lär väl bli 4st kärror till skulle jag tro. Sen hyra en vibba och platta till det. Fan vad bra det blir
I min familj som jag växte upp med så var det mycket kortspel och andra sällskapspel. Det är sånt man minns och har med sig.
Vi spelade "vänd åtta" och "skitgubbe" bl.a.
En kompis till mig är medlem i den där "klubben" som finns i Skottland..
Jag fick den i 40 års present av det "gamla" gänget. Så den var säkert dyr som attan..
Men den är ju så j..kla stark så man måste ha vatten i den.
Jag brukar inte skriva och berätta om jag ger en karma till nån eller inte. Men gör ett undantag för detta inlägget.
Jag gillar din första rad . De flesta svenska män säger/skriver att dom är barnvakt (åt sitt egna barn) det låter fruktansvärt illa tycker jag. Men du kallar det för kvalitetstid. En karma för det ordvalet.
Fyra bira och en kopparbergs cider(päron, gottigottgott), glor på TRUMANSHOW på fyran, funderar om det är värt och ta en ciggis, eller kanske en snus...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.