Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Familjen sover, endast jag är vaken. Har en omgång tvätt i maskinen. Lyssnar på "Ring så spelar vi". Med andra ord - Det är lördagsmorgon. :)

"Jo-Be " sa:
Glimten66
det var en jäla tur att vi inte bestämmde träff på GrönaJägarn,
vi hade blivit dyngsura i dagens skitväder...

Jo-Be
'

J de e sant vilket skit väder vi haft i dag om inte så hade vi blivit dyngsura invärtes ;)

Idag skall det bli en tura mellan Helsingborg och Helsingör. Ungarna har aldrig åkt båt (!) och knappt tåg heller. Så det kommer att bli spännande. Hoppas att maten smakar bra på Aurora också. :D

"Berralund " sa:
Idag skall det bli en tura mellan Helsingborg och Helsingör. Ungarna har aldrig åkt båt (!) och knappt tåg heller. Så det kommer att bli spännande. Hoppas att maten smakar bra på Aurora också. :D

Förr hade de något som hette Öresundsbiff på båtarna.. Kanske det finns kvar än? Jäkligt god var den i allafall 8)

"Gazton " sa:
Förr hade de något som hette Öresundsbiff på båtarna.. Kanske det finns kvar än? Jäkligt god var den i allafall 8)

Tror tyvärr inte det, men jag vet precis vad du menar. Men det finns säkert något mumsigt som passar, barnmatsedel har dom i alla fall! :)

Har just kommit hem från en mini weekend i Göteborg, som sällskap har jag haft en vän från Chiang Mai som är här i Småland på besök. :)

Hemma efter ett sanslöst dygn. 200 krogmänniskor som festar loss, det är även ikväll också men tyvärr har jag arbete jag inte kan skjuta på imorgon. Snyft! ;)

Råkade radera alla pm... Inkorg och "skickat" blev tomt.... Jag som bara skule ta bort några 8)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K