Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

I ufc är det väl thai/kickboxning ihop med brottningskunskap som vinner, inte sett någon dansat runt och vinna.
Ta det inte fel, tycker caopeira är snyggt, som en dans men effektivt mot en motståndare i mer rakt på kampsport?
Vill bara rätta lite innan ja gör kväll. Brottning var väl i UFC 1 och 2 några jänkare som höll på med sedan dess har alla kört brasiliansk jiujitsu (BJJ)

Hehe. Slutat med gluten och tappade 7 kilo. Nu 75 kg. Går att trimma mer men hatar diet.
Öl dricker ja väldigt sällan.
Bra vikt för tränad, jag och du har ju samma längd, jag pendlar mellan 70 och 72 nu. Men inte tränat sen i sommras.
Dock mycke slappare nu sen typ 5-6 månader tillbaks, blivit bekväm, 50 års kris ;)

20210402_104915.jpg

En deffad ribbad mage är oftast inte bästa i en fight, bättre ha lite fläskskydd över ribborna.
Ett 6 pack visar bara på deff, snyggt för uppimnsning typ..
Få av dom bästa tungviktare som har deffat och visar sex pack.
Brottning eller bjj är väldigt bra för musklerna. Rekommenderas. Gym blir man bara uppumpad av.

Var en gång på ufc serien där det är två team som tävlar mot varann och om en plats i riktiga tävlingen. Ken Shamrock hade ena laget och han tog in en bodybildare som fystränare och alla fighters stod bara och asgarvade

Submission wrestling. Tränade vi i alla fall när jag tränade. Det är en blandning av brottningstyper.
Jag blev ju överkörd av bil i yngre 20 årsåldern.
Har skrivit innan mina höfter är ju mest stål nu.
Tror inte det fanns tanke på det då, ucf eller mmf vad det nu heter existerade ju inte då utan var mer tävling inom kampsporten man höll på med.
Judo, juijitsu, karatate, taekwondo, boxning tävlades inom egen gren.

Nej har det bekvämt, har råd hänga här och bli ett fläskberg, hur ser du själv ut?
Jag har inget mål i att bli biff mer hålla mig inom mitt bmi, och funkar..
Jättebra, att du nämnde, att du har råd, det är viktigt ! (för vissa)
Hur jag ser ut ?
Det kommer du aldrig att veta, för har inget behov av att visa mig offentligt :)

Bra vikt för tränad, jag och du har ju samma längd, jag pendlar mellan 70 och 72 nu. Men inte tränat sen i sommras.
Dock mycke slappare nu sen typ 5-6 månader tillbaks, blivit bekväm, 50 års kris ;)

20210402_104915.jpg
Tänkt på Måndag börja köra som jag gjorde då igen, promenad/cykling, simmning och sen en muskelgrupp på gymmet, vi får se börjar bli gammal och bekväm men kanske viktigare att uppehålla då...

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K