Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Strålande väder så idag blir det uteaktiviteter. Skall på Sillamarknad och käka färsk stekt sill, smaskens. Det finns säkert något roligt för ungarna att göra också!! 8)
Våra resor kan inte planeras i förväg. Thats it. Men i kväll så käkar vi på Siam river resort, dom har utmärkt thai food, alltså inte Isaan krubb. Vi bor här två nätter som det ser ut.
Jag tror 8:30. Tanten kom just tillbaks från Tesco, svettig och löddrig efter ölinköp. Hon duschar, vilket brukar ta tre timmar. Fel av mig mig, hon tvättar.
Det var väl någon som var hyfsad, speciellt den där reggae-killen. Han var rätt cool. 8)
Men vissa har ju ingen självinsikt alls, vad har dom där att göra??
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.