Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Stackarn ja de kan inte vara lätt ;) du e så välkommen att komma in i dimman nån da me mina flaskor :)

Strålande väder så idag blir det uteaktiviteter. Skall på Sillamarknad och käka färsk stekt sill, smaskens. Det finns säkert något roligt för ungarna att göra också!! 8)

"derPanzerHerring " sa:
Chaiyaphum, Siam river resort, det blir ett antal beer Singha ikväll.

Kunde du inte sagt detta lite tidigare, sa hade jag kommit upp igen, sa hade ju du, jag och Lego kunnat tagit en runda ::)

Mvh Peter :wai:

Våra resor kan inte planeras i förväg. Thats it. Men i kväll så käkar vi på Siam river resort, dom har utmärkt thai food, alltså inte Isaan krubb. Vi bor här två nätter som det ser ut.

Jag tror 8:30. Tanten kom just tillbaks från Tesco, svettig och löddrig efter ölinköp. Hon duschar, vilket brukar ta tre timmar. Fel av mig mig, hon tvättar.

Dricker öl och ska kolla på Idol.. Hoppas för guds skull att någon vettig rocker är med i år.. Trött på alla dessa jävla dansande deoderanter 8)

Kom just hem från Speedway. Vetlanda - Lejonen.
Avgjordes i sista heatet 45-43. Hur jämt som helst hela tävlingen.

Nästa rysare både för Vetlanda och lejonen på tisdag.

/Anubaan

"anubaan " sa:
Kom just hem från Speedway. Vetlanda - Lejonen.
Avgjordes i sista heatet 45-43. Hur jämt som helst hela tävlingen.

Nästa rysare både för Vetlanda och lejonen på tisdag.

/Anubaan

Roligt att titta på när det är så jämt. :)
Lycka till bägge lagen på tisdag.

Sitter på Arlanda och väntar på flyget hem.
Har varit i Göteborg och hälsat på dottern i helgen.

"Gazton " sa:
Dricker öl och ska kolla på Idol.. Hoppas för guds skull att någon vettig rocker är med i år.. Trött på alla dessa [¤#@@¤%] dansande deoderanter 8)

Det var väl någon som var hyfsad, speciellt den där reggae-killen. Han var rätt cool. 8)
Men vissa har ju ingen självinsikt alls, vad har dom där att göra?? :o

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar