Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
”Här har vi ju tidigare flaggat för denna underbara tös, och hennes tid är nu. Hon är en fantastisk representant för de olympiska idealen och för sporten, en brobyggare av rang, och hon låter sig inte distraheras av kontroversen kring hennes deltagande för Kina eller det drev som framställer henne som förrädare och avhoppare.
Ty det är som Gu säger, att hon är både kines och amerikan, till arv och i kultur, och det finns inget som hindrar att hon i nästa vinterspel istället representerar USA och därmed fortsätter att bygga broar, till skillnad från andra som gör allt för att rasera.”
Funderade på vad jag skulle äta i morgon men vad tusan det är ju Torsdag så det får bli ärtpuré.
Till det några skivor knäcke med mycket god ost.
Har lite funderingar på att köpa en större frys men å andra sidan behöver ju inte kompresson arbeta så mycket med att kyla luft, spar ju både på elförbrukning och kompressor.
Funderade på vad jag skulle äta i morgon men vad tusan det är ju Torsdag så det får bli ärtpuré.
Till det några skivor knäcke med mycket god ost.
Har lite funderingar på att köpa en större frys men å andra sidan behöver ju inte kompresson arbeta så mycket med att kyla luft, spar ju både på elförbrukning och kompressor.
Ja det kanske är lite dyrt men jag dricker knappt alkohol längre utom när jag dricker så jag lägger stålarna på något gott i stället och den där osten är värd varenda baht i kilopris.
Hade ju tagit fel nyckelknippa, så bidde ingen cykeltur, nyckeln till cykellåset sitter på den andre.
Så tog bilen till Pratumnak, blev sugen att testa deras baguett....
Får bli en promenad efter frukost om jag kan gå efter den, var lite maffig för mig.
Sen till condon fortsätta kolla jobb plus ner en sväng till tukcom och kolla scanner.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.