Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tråkiga blir ju som spetälsk då, från haft tjejer klängt på en sitter man nu själv i ett hörn.
Polare sa värsta du kan göra är snacka thai så dom vet att du förstår dom.
Tråkiga blir ju som spetälsk då, från haft tjejer klängt på en sitter man nu själv i ett hörn.
Polare sa värsta du kan göra är snacka thai så dom vet att du förstår dom.
Har en bestämd känsla av att det här kan bli en intressant dag, skall följa tills det är dags att åka till Malmö. Skulle kanske stanna hemma förresten, det här kan bli mer spännande än hockey.
Jäklar! Nu har Nam Falang storhandlat, i mina mått mätt eftersom jag åker moppe. Nu blir det biff, pommes och sås. Bira till maten och GT som efterrätt
Kan rekommendera Smutsiga gatan, jäklar vad mycket galanta damer det satt där. Blir nog bra drag framåt kvällen, så även på Buakoaw, såg ut att ha potential nu när jag passerade.
Dock har jag andra åtagande ikväll så kan inte göra er sällskap.
Har en bestämd känsla av att det här kan bli en intressant dag, skall följa tills det är dags att åka till Malmö. Skulle kanske stanna hemma förresten, det här kan bli mer spännande än hockey.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.