Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är faktiskt nått jag försöker undvika då jag är i Thailand. Kör lite jobb mail etc på morgon. Men resten av dagen så försöker jag undvika att ha med mig telefonen.
Gick naturligtvis helt åt helvetet sist jag var nere. Då det var en ny kund som var skriande behov av bogserbåts kaptener och Chiefar.
Vart ett jävla maillande och ringande. Plus på hela helvete fick jag åka hem tidigare och dra ned på ölkonsumtion, till några resturang/barägares förtret.
Det är faktiskt nått jag försöker undvika då jag är i Thailand. Kör lite jobb mail etc på morgon. Men resten av dagen så försöker jag undvika att ha med mig telefonen.
Gick naturligtvis helt åt helvetet sist jag var nere. Då det var en ny kund som var skriande behov av bogserbåts kaptener och Chiefar.
Vart ett jävla maillande och ringande. Plus på hela helvete fick jag åka hem tidigare och dra ned på ölkonsumtion, till några resturang/barägares förtret.
Sen vi kom i nov har telefonen legat på skrivbordet hela tiden, Jo en gång när vi åkte till khon-kaen var den med, ska nog göra likadant när vi kommer tillbaka till Sverige den 12 april
Har hämtat mitt nya 1-års visum och det var mycket enklare med pensionärsvisum än giftemålsvisum, pappersexersisen tog drygt 30 minuter.
Det är mycket folk från Laos, Kambodja och Vietnam som gör visum här och de brukar ha en rejäl bunt med dokument. Undrar hur många fabriker i Thailand som tillverkar A4-ark, stämplar och stämpelfärg.
På vägen till immigrationen i Nakhon Phanom där jag brukar köra finns ett heligt träd och det man tusan inte bort
Detta kanske är slutet för MPR? Då finns det bara ett Thaiforum kvar och alla kommer att samlas där. Vore kanske smart iof, Thailand är inte lika populärt längre, bättre att konsolidera expertisen!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.